×
×

استاندار گلستان
توسعه صنعت میگو با ۱۶ هزار میلیارد ریال در گلستان

  • کد نوشته: 7034
  • ۱۳۹۹-۰۵-۲۹
  • ۰
  • استاندار گلستان با تاکید بر ضرورت بهره‌مندی جوامع بومی از درآمد پرورش میگوی استان گفت که صنعت تولید این آبزی با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد ریالی دولت و تسهیلات بانکی توسعه می‌یابد.
    توسعه صنعت میگو با ۱۶ هزار میلیارد ریال در گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار گلستان با تاکید بر ضرورت بهره‌مندی جوامع بومی از درآمد پرورش میگوی استان گفت که صنعت تولید این آبزی با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد ریالی دولت و تسهیلات بانکی توسعه می‌یابد.

    هادی حق شناسدر شورای برنامه ریزی و توسعه گلستان اظهار داشت: بر اساس تفاهم صورت گرفته بین شیلات، قرارگاه خاتم و استانداری گلستان با بانک صادرات، این اعتبارات صرف ایجاد ٢۵۰ مزرعه جدید میگو در گمیشان می شود.

    توسعه صنعت میگو با ۱۶ هزار میلیارد ریال در گلستان
    توسعه صنعت میگو با ۱۶ هزار میلیارد ریال در گلستان

    بگفته وی تمرکز پرداخت این تسهیلات برای جوامع بومی است و تلاش می شود عواید و درآمد میگو، سفره ساحل نشینان گلستان را رونق دهد.

    استاندار گلستان گفت: میزان اعتبار پیشنهاد شده برای اجرا و توسعه طرح های پرورش میگو در گلستان سه برابر بیشتر از اعتبارات تخصیصی دولت به صنعت میگو است.

    استاندار گلستان با اشاره به وقوع بیماری لکه سفید سال گذشته در سایت میگو گمیشان اظهار داشت: با رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام قرنطینه، در حال حاضر وضعیت سایت میگو بسیار مناسب است و با افزایش وزن میگوهای پرورشی به ۱٧ گرم، فصل برداشت خوبی برای فعالان این عرصه پیش بینی می شود.

    وی در ادامه با بیان آنکه ۹ هزار میلیارد ریال اسناد خزانه باید تا پایان سال مالی جاری جذب شود اظهار داشت: تاکنون ۶ هزار میلیارد ریال از اسناد خزانه توسط دستگاه های اجرایی و شهرداری ها جذب شده و تلاش می کنیم تا پایان سال مالی جاری (۳۱ شهریور) ۳ هزار میلیارد ریال باقی مانده جذب شود.

    حق شناس در ادامه گفت: حدود هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه کاره در گلستان وجود دارد و بر اساس مصوبه دولت و مجلس تلاش می کنیم این طرح ها تا حد امکان به بخش خصوصی واگذار شود.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *