×
×

انتصاب حمیدرضا آقاملایی به عنوان عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر

  • کد نوشته: 7124
  • ۱۳۹۹-۰۶-۰۱
  • ۰
  • فرهاد میقانی گفت: در نخستین جلسه پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال احمر با حضور ۹۵ نفر از اعضای مجمع برگزار شد؛ حمیدرضا آقاملایی با کسب ۴۳ رأی از مجموع ۹۵ رأی به عنوان عضو اصلی شورای عالی جمعیت هلال احمر انتخاب شد.
    انتصاب حمیدرضا آقاملایی به عنوان عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر
  • تبلیغ هدفمند

    فرهاد میقانی گفت: در نخستین جلسه پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال احمر با حضور ۹۵ نفر از اعضای مجمع برگزار شد؛ حمیدرضا آقاملایی با کسب ۴۳ رأی از مجموع ۹۵ رأی به عنوان عضو اصلی شورای عالی جمعیت هلال احمر انتخاب شد.

    سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در این رأی گیری که دکتر همتی رئیس جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین معزی نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر، دکتر محمدحسن قوسیان مقدم دبیرکل این جمعیت و همه اعضای مجمع حضور داشتند.

    برای انتخاب۱۳ نفر از اعضای اصلی و علی البدل شورای عالی و بازرسان با رای اعضای مجمع عمومی برگزار شد؛ حمیدرضا آقاملایی به عنوان نفر چهارم برگزیده شد.وی بیان کرد: حمیدرضا آقاملایی پیش از این در استان گلستان به عنوان نفر اول هیأت مدیره جمعیت هلال احمر استان انتخاب شده بود که به مجمع عمومی راه یافت‌ و اکنون اولین گلستانی است که به عنوان عضو اصلی شورای عالی جمعیت هلال احمر انتخاب شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *