×
×

مدیرعامل گاز گلستان خبر داد:
جذب بیش از ۱۲ هزار مشترک گاز در استان گلستان در نه ماهه سال ۹۸

  • کد نوشته: 2162
  • ۱۳۹۸-۱۰-۱۱
  • ۰
  • جذب 12 هزارو 56 مشترک گاز دراستان در نه ماهه سال جاری خبرداد.
    جذب بیش از ۱۲ هزار مشترک گاز در استان گلستان در نه ماهه سال ۹۸
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی ،مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان درگفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شرکت  ازجذب  ۱۲  هزارو  ۵۶  مشترک گاز دراستان  در نه ماهه  سال جاری خبرداد.

     وی افزود: از این تعداد حدود ۷۰۹۳  مشترک شهری بوده و تعداد ۴۹۶۳  مشترک نیز روستایی بودند که جذب این شرکت شدند که در این راستا گرگان با بیش از ۳۴۷۰  مشترک  و گنبد با  ۲۲۱۰  مشترک   بیشترین حجم مشترکین  را  جذب  نمودند  .

      مهندس محمد رحیم رحیمی تصریح کرد:درهمین راستا با همت و تلاش مجموعه کارکنان گاز گلستان  در مجموع تاکنون  بالغ بر ۵۸۰ هزار و ۱۰۵   مشترک در سطح استان  مصرف کنندگان گاز طبیعی می باشند که  حدود ۳۵۳ هزار و ۷۶۰ مشترک  شهری بوده و  226 هزار و ۳۴۵  مشترک نیز روستایی می باشند.

    وی ادامه داد:در همین رابطه  شهرستان گرگان با جذب بیش از ۱۵۷ هزار و ۶۲۵ مشترک  و گنبد با  103 هزار و ۴۵۵ مشترک   بیشترین حجم مشترکین جذب شده را به خود اختصاص دادند.

      
    مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان درخاتمه اظهارداشت: مشترکین گرامی توجه داشته باشند از موارد مهمی که همواره مورد  تاکید این شرکت  می باشد  رعایت نکات ایمنی  بوده که در همین زمینه  از همه مصرف کنندگان گرامی درخواست  داریم  تا موارد ایمنی را به طور کامل و دقیق  رعایت نمایند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *