×
×

 تردد بیش از ۴۸ میلیون وسیله نقلیه در محورهای خراسان شمالی

  • کد نوشته: 44028
  • ۱۴۰۲-۰۶-۱۰
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی تردد بیش از ۴۸ میلیون و ۵۸۷ هزار وسیله نقلیه در ۵۱ محور خراسان شمالی طی پنج ماه امسال خبر داد. محمد مشتری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دو […]

     تردد بیش از ۴۸ میلیون وسیله نقلیه در محورهای خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی تردد بیش از ۴۸ میلیون و ۵۸۷ هزار وسیله نقلیه در ۵۱ محور خراسان شمالی طی پنج ماه امسال خبر داد.

    محمد مشتری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دو درصد افزایش را نشان می دهد.

    وی گفت: طی پنج ماه امسال بیش از چهار میلیون و ۴۲۵ هزار خودرو وارد خراسان شمالی و بیش از چهار میلیون و ۴۴۲ هزار وسیله نقلیه از محورهای استان خارج شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۴.۱۹ درصد و ۵.۰۸ درصد افزایش یافته است.

    مشتری، محور چمن بید – جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس را بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور دارای بیشترین تردد دانست و افزود: کم ترددترین محور، صفی آباد – گراتی  و بالعکس و محور گرمه – میامی (گرمه) دارای بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در این مدت بوده است. 

     وی همچنین محور سنخواست – جاجرم را دارای بیشترین سرعت متوسط تردد بیان و اظهارکرد: بیشترین درصد تخلف سرعت غیرمجاز در محور چمن بید – گرمه و بالعکس و بیشترین درصد تخلف فاصله غیرمجاز  در محور راز و جرگلان – آشخانه به ثبت رسید.

     وی ادامه داد: ساعت اوج تردد در ماه گذشته ساعت ۱۸ تا ۲۰ بوده است.

     این مقام مسئول، طول راه های اصلی و شریانی استان را حدود ۴۳۰ کیلومتر اعلام کرد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *