×
×

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان
دستگیری سارق با ۲۰ فقره سرقت در “گنبدکاووس”

  • کد نوشته: 483
  • ۱۳۹۸-۰۲-۱۴
  • ۰
  • گروه استان ها- گلستان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به 20 فقره انواع سرقت در شهرستان "گنبدکاووس" خبر داد.
  • تبلیغ هدفمند

    دستگیری سارق با ۲۰ فقره سرقت در “گنبدکاووس”

    به گزارش بازار کسب و کار، سرهنگ “مسعود فروزان” در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در “گنبدکاووس” و با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی و همچنین تحقیقات گسترده میدانی سرانجام موفق شدند، یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

    این مقام انتظامی استان اظهار داشت: متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه جرمی شد که پس از مواجهه با مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف نداشته و به ۲۰ فقره انواع سرقت در شهرستان “گنبدکاووس” اقرار کرد.

    جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان با اشاره به معرفی سارق به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان با سارقان و مخلان نظم و امنیت جامعه مقابله کرده، لذا در این راه همکاری و تعامل مردم و سایر سازمان های متولی امری ضروری است.

    نویسنده: بازار کسب و کار
    منبع: پایگاه خبری پلیس ایران
    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *