فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون به 6 هزار و 907 نفر از هم استانی ها خدمات مشاوره ای ارائه شده است، گفت: در طول این مدت 86 درصد از پرونده های ارجاع شده به دوایر مشاوره و مددکاری سطح استان به مصالحه انجامیده است.
×
×

ارائه خدمات مشاوره به بیش از ۶ هزار نفر

  • کد نوشته: 27875
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۳
  • ۰
  • فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون به 6 هزار و 907 نفر از هم استانی ها خدمات مشاوره ای ارائه شده است، گفت: در طول این مدت 86 درصد از پرونده های ارجاع شده به دوایر مشاوره و مددکاری سطح استان به مصالحه انجامیده است.
    ارائه خدمات مشاوره به بیش از ۶ هزار نفر
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون به ۶ هزار و ۹۰۷ نفر از هم استانی ها خدمات مشاوره ای ارائه شده است، گفت: در طول این مدت ۸۶ درصد از پرونده های ارجاع شده به دوایر مشاوره و مددکاری سطح استان به مصالحه انجامیده است.

    به گززارش بازار کسب کار انلاین ،سردار”علیرضا مظاهری” صبح روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۴ هزار و ۵۸۷ پرونده قضائی در دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری های سطح استان منجر به مصالحه شده، مبارزه با آسیب های اجتماعی و پیگیری در جهت رفع آن را دستور کار مراکز مشاوره بر شمرد.

    وی با اشاره به اینکه آگاهی دادن به خانواده ها راز بقای تحکیم بنیان خانواده است، افزود: اگر چه خانواده یک نهاد کوچک اجتماعی است و از یک زن و مرد حادث شده است ولی شرط بقای آن ایمان و معنویت گرایی اعضای خانواده و وجود عشق و محبت در آن است.
    فرمانده انتظامی خراسان شمالی تصریح کرد: رسالت وجودی مشاوران در مراکز مشاوره و واحد های مددکاری اجتماعی کلانتری ها، آگاهسازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.
    وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۵ هزار و ۳۰۹ پرونده به دوایر مددکاری کلانتری های سطح استان ارجاع شده است، تصریح کرد: از این تعداد، ۴ هزار و ۵۷۸ پرونده معادل ۸۶ درصد به مصالحه انجامیده است.
    این مقام ارشد انتظامی همچنین با اشاره به اینکه در طول این مدت تعداد ۶ هزار و ۷۳۲ پرونده در حوزه مشاوره خانوادگی مورد رسیدگی قرار گرفته، خاطر نشان کرد: در این راستا ۱۷۵ مورد مشاوره انتظامی توسط کارشناسان این حوزه به مراجعان ارائه شده است.
    وی همچنین یاد آور شد: پرونده های زوجین دارای اختلاف و در شرف طلاق نیز علاوه بر ارجاع به کلانتری ها به صورت جداگانه به مرکز مشاوره استان نیز ارجاع داده می شود.
    سردار مظاهری همچنین ابراز امیدواری کرد که با توسعه و تقویت این واحد اجتماعی در کلانتری های سطح استان و شناسایی و بکارگیری کارشناسان مجرب و مرتبط با این حوزه می توان شاهد روند کاهش آسیب ها، معظلات و مشکلات خانواده ها در سطح جامعه باشیم.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *