×
×

۳۱ خرداد سالروز شهادت دکتر چمران

  • کد نوشته: 1008
  • ۱۳۹۸-۰۴-۰۱
  • ۰
  • سخنان غلامرضا منتظری، رئیس سازمان بسیج اساتید استان گلستان به مناسبت ۳۱ خرداد، سالروز شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید :  بسیج،نهال پرخیر و برکتی بود که باغبان خداباور انقلاب اسلامی در مزرعه وجودمان نشانید. و امروز پس از ۴ دهه از عمر پرخیر و برکت انقلاب، آن نهال پاک و نورس به شجره […]

    ۳۱ خرداد سالروز شهادت دکتر چمران
  • تبلیغ هدفمند
    سخنان غلامرضا منتظری، رئیس سازمان بسیج اساتید استان گلستان به مناسبت ۳۱ خرداد، سالروز شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید : 

    بسیج،نهال پرخیر و برکتی بود که باغبان خداباور انقلاب اسلامی در مزرعه وجودمان نشانید. و امروز پس از ۴ دهه از عمر پرخیر و برکت انقلاب، آن نهال پاک و نورس به شجره ی طیبه ای تبدیل شده است که از حاصل آن نه ایران، بلکه همه ی دوستداران عزت و سعادتمندی سود می برند.

    در بین شاخه های پرخیر و برکت شجره ی طیبه ی بسیج، بسیج اساتید به دلیل سبقه ی نخبگانش جایگاه و منظلتی متمایز دارد. به گونه ای که مقام معظم رهبری از استادان به عنوان فرماندهان جنگ نرم یاد می کنند.

    سالروز شهادت استاد بسیجی، مجاهد فی سبیل الله، عارف پرهیزگار، شهید چمران به عنوان یک اسوه و مدل برای استادان طراز انقلاب اسلامی، از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سالروز بسیج اساتید نام نهاده شده است تا استادان قلمرو نگاهشان را به آن قله رفیع معطوف دارند و اسباب ارجمندی و کرامت خویش را پیوسته فراهم آورند.

     بسیج اساتید رویکرد اصلیش را مسئله محوری و پاسخگویی به نیازهای اساسی جامعه قرار داده است و بر آن است تا با بهره مندی از دو عنصر دانایی و توانایی، اسباب رشد و توسعه همه جانبه ی ایران اسلامی را با تکیه بر همت جهادی و مدیریت جهادی فراهم آورد.

    سالروز شهادت شهید چمران، آن اسوه ی نام آشنا را ارج نهاده و توفیق روز افزون استادان فرهیخته را در انجام رسالت خطیر خویش، به ویژه در افق پیش رو و در جهت تحقق دومین گام عزت آفرین انقلاب اسلامی از پروردگار علیم و حکیم تمنا دارم.

    نویسنده: غلامرضا منتظری

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *