×
×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
کاشت۶هزار نهال‌وپاکسازی حریم راه‌های‌گلستان

  • کد نوشته: 52232
  • ۱۴۰۲-۱۲-۱۴
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین، عادل مصدقی با اشاره به اجرای طرح کاشت نهال در حریم راههای شریانی و اصلی سراسر استان،اظهار کرد: این طرح علاوه بر حاشیه راهها در راهدارخانه ها، مجتمع های خدماتی رفاهی، محوطه پایانه مرزی اینچه برون و فضاهای مرتبط با اداره کل در مرکز استان و شهرستان ها اجرا می شود...
    کاشت۶هزار نهال‌وپاکسازی حریم راه‌های‌گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    در آستانه نوروز مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از اجرای طرح کاشت ۶ هزار اصله نهال در حاشیه راهها و پاکسازی حریم راهها همزمان با فرا رسیدن فصل بهار و ۱۵ اسفند روز درختکاری،خبر داد.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛ عادل مصدقی با اشاره به اجرای طرح کاشت نهال در حریم راههای شریانی و اصلی سراسر استان، اظهار کرد: این طرح علاوه بر حاشیه راهها در راهدارخانه‌ها،  مجتمع های خدماتی رفاهی، محوطه پایانه مرزی اینچه برون و فضاهای مرتبط با اداره کل در مرکز استان و شهرستان ها اجرا می شود.

    به گفته وی، هدف از اجرای این طرح، منظرآرایی حریم راه‌ها، ایجاد فضای سبز و همچنین پاکسازی محیط زیست از زباله‌ها و نخاله‌ها بیان شده است.

    مصدقی تصریح کرد: در اجرای این طرح علاوه بر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و ادارات تابعه شهرستانی؛ سازمان‌های مردم نهاد و سایر دستگاه‌های ذیربط و فرمانداری ها و نیز منابع طبیعی همکاری دارند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: با اجرای این طرح نهال‌های مختلفی متناسب با اقلیم هر منطقه در حاشیه راه‌ها کاشته می‌شود و همچنین، حریم راه‌ها از زباله‌ها و نخاله‌ها پاکسازی و نظافت خواهد شد.

    وی در پایان گفت: ایجاد منظر زیبا و دلنشین در حاشیه راه‌ها، منظرآرایی و آرامش خاطر رانندگان و افزایش ایمنی رانندگی از جمله مزایای اجرای این طرح به شمار می رود.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *