×
×

ضو ستاد ملی مقابله با کرونا
به احترام کادر درمان مردم سفر نروید

  • کد نوشته: 10782
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۶
  • ۰
  • به گزارش حوزه سلامت بازار کسب کار:مسعود مردانی-عضو ستاد ملی مقابله با کرونا از مردم با توجه به موج جدید همه گیری کرونا خواست تا با احترام به کادر درمان و حفظ سلامت خود و خانواده از رفتن به سفرهای تفریحی و غیر ضروری با توجه به تعطیلات اربعین و ایجاد محدودیت های ترافیکی نسبت به کاهش شیوع و انتقال ویروس اجتناب کرده و در خانه بمانند.
    به احترام کادر درمان مردم سفر نروید
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش حوزه سلامت بازار کسب کار:مسعود مردانی-عضو ستاد ملی مقابله با کرونا از مردم با توجه به موج جدید همه گیری کرونا خواست تا با احترام به کادر درمان و حفظ سلامت خود و خانواده از رفتن به سفرهای تفریحی و غیر ضروری با توجه به تعطیلات اربعین و ایجاد محدودیت های ترافیکی نسبت به کاهش شیوع و انتقال ویروس اجتناب کرده و در خانه بمانند.

    مردانی گفت: مردم باید با درک شرایط جدید بوجود آمده در شیوع کرونا که موجب ایجاد وضعیت نامطلوب و مخاطره آوره شده در مرحله اول به خاطر حفظ سلامت و خود و خانواده شان و دوم سایر هموطنان از هر گونه سفر به نقاط کشور به ویژه مناطق شمالی اجتناب کنند به همین خاطر ستاد ملی مبارزه با کرونا به جهت کاستن از بار انتقال این ویروس و حفظ سلامت جامعه محدودیت های را لحاظ کرده که لازم است شهروندان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و احترام به کادر درمان و استفاده ویژه از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی شاهد حرکت نزولی شیوع این ویروس بیولولژیکی دشمن که دامن گیر خودش نیز شده شویم.

    به احترام کادر درمان مردم سفر نروید
    به احترام کادر درمان مردم سفر نروید

    وی با اشاره به شرایط نامطلوب مراکز درمانی گفت در حال حاضر بیمارستان ها در وضعیت مطلوبی قرار به علت تکمیل ظرفیت بیماران بستری قادر به پذیرش بیماران جدید نبوده به همین خاطر شهروندان به حفظ سلامت خود و افراد خانواده با توجه به توصیه های درمانی و بهداشت از ترددهای غیرالزام و رفت و آمد به درون شهر اجتناب داشته باشند.

    وی در ادامه با اشاره به وضع بهبود یافتگان گفت: افرادی که کرونا گرفته و پس از دوران نقاهت شاکی از وجود خستگی ها مداوم، کاهش قدرت تمرکز و دردهای عضلانی هستند و بعد از انجام سی تی اسکن علائمی در آنها یافت نمی شود این افراد در واقع دچار عارضه ای با نام سندرم خستگی هستند.

    وی یکی از دلایل کاهش سیستم ایمنی بدن را سفرهای مکرر دانست وگفت: این سفرها گاهاً موجب خواب ناکافی، استرس در طولانی مدت، افسردگی، کمبود ویتامین، درون ریزی احساسات آلودگی صوتی از عوامل کاهنده در سیستم ایمنی بدن و موجب تعضیف روحیه انسان می شود.

    به گفته عضو ستاد ملی مقابله با کرونا، این ویروس تمایل شدیدی به تخریب سیستم ایمنی فرد داشته و موجب ایجاد ضعف و به مخاطره انداختن سلامت انسان می شود و با توجه به ورود به فصل سرما و شیوع ویروس دیگری به نام آنفولانزا، که موجب مبتلا شدن افراد زیادی هر ساله در این فصل هستیم باید ضمن رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و مصرف به اندازه میوه و سبزیجات و غذاهای مفید و عدم استفاده از غذاهای آماده پیش از پیش اجتناب و دوری کنیم . تا موجبات فراهم نمودن شرایط لازم برای این دو ویروس را فراهم نکنیم و از ابتلا به این دو مصون بمانیم.

    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *