×
×

فرماندار دلفان
پرداخت۹۰میلیاردریال تسهیلات اشتغال‌زایی دردلفان

  • کد نوشته: 16977
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین حشمت بهمنی افزود: ‌یکی از مهمترین برنامه های دولت در رفع محرومیت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توانمندسازی آنان و ارائه تسهیلات مختلف در قالب کارآفرینی و اشتغالزایی است.
    پرداخت۹۰میلیاردریال تسهیلات اشتغال‌زایی دردلفان
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار دلفان در این ارتباط گفت: ۹۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی این شهرستان پرداخت شده است.

    پرداخت۹۰میلیاردریال تسهیلات اشتغال‌زایی دردلفان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین حشمت بهمنی افزود: ‌یکی از مهمترین برنامه های دولت در رفع محرومیت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توانمندسازی آنان و ارائه تسهیلات مختلف در قالب کارآفرینی و اشتغالزایی است.

    وی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح توانمندسازی مددجویان، تسهیلات مناسبی در اختیار افراد تحت پوشش این نهادها و افراد نیازمند قرار می گیرد ولی با توجه به آن که این افراد در تامین وثیقه و ضامن با مشکلاتی مواجه هستند، لازم است تا بانک های عامل راهکارهای مناسب برای تسهیل کردن امور ارائه دهند.
    فرماندار دلفان بیان کرد: هر چند که رعایت قانون در تمام فعالیت ها اولویت انجام امور است ولی می توان با استفاده از ظرفیت های موجود و بهره گیری از توان مردمی به ویژه خیرین مشکل ضمانت بانکی را برطرف کرد.

    بهمنی تصریح کرد: در خصوص ضمانت بانکی تسهیلات مددجویان نیز باید با همکاری مردم راهکارهای قانونی را پیش بینی کرد تا بتوان مشکلات این بخش از جامعه را برطرف می شود.

    وی اضافه کرد: ۱۱۸ طرح اشتغالزایی روستایی و عشایری با اعتبار پیش از ۱۵۰ میلیارد ریال توسط بانک های عامل تسهیلات پرداخت شده است.

    فرماندار دلفان ادامه داد: ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات کم سود برای تکمیل گاو داری شش هزار راسی در دلفان اختصاص یافت.

    شهرستان ۱۵۰ هزار نفری دلفان با مرکزیت نورآباد در شمال لرستان واقع شده و با شهرستان هرسین در استان کرمانشاه هم مرز است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *