×
×

مدیرکل بهزیستی گلستان
مهمترین اقدام توجه به مسکن و اشتغال بود

  • کد نوشته: 52406
  • ۱۴۰۲-۱۲-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار آنلاین، علیرضا طاهری‌زاده اظهار کرد: ۱۶ هزار و ۴۸ نفر به جمع مددجویان پوشش بهزیستی با برگزاری کمیسیون تخصصی در سال جاری اضافه شدند...
    مهمترین اقدام توجه به مسکن و اشتغال بود
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل بهزیستی گلستان با اشاره به استفاده حدود ۲۵۰ هزار ساکن استان از خدمات این نهاد گفت: از بهزیستی گلستان نزدیک به ۴۵ هزار مددجو در حال دریافت مستمری هستند.

    به گزارش بازار کسب و کار آنلاین، علیرضا طاهری‌زاده اظهار کرد: ۱۶ هزار و ۴۸ نفر به جمع مددجویان پوشش بهزیستی با برگزاری کمیسیون تخصصی در سال جاری اضافه شدند.

    وی در ادامه یادآور شد: امسال در قالب کمک هزینه شهریه دانشجویی به ۴۱۷ دانشجوی معلول استان کمک هزینه تحصیلی به ارزش ۱۷ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریالپرداخت شد.

    وی با اشاره به اینکه برای خرید تجهیزات توانبخشی امسال ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به گلستان تخصیص داده شده  گفت: با این اعتبار در اختیار مددجویان ۲۳ ویلچر برقی به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال، ۹۰۰ ویلچر، ۶۰۱ سمعک و ۷۷۸ تشک مواج وقرار گرفت.

    طاهری زاده با اشاره به خدمات دولت سیزدهم به مددجویان بهزیستی یادآور شد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم خدمات‌دهی به جامعه ارزشمند بهزیستی رشد مضاعف و قابل توجهی داشته است.

    وی با اشاره به حوزه مسکن گفت: تلاش داشتیم تا با رعایت حفظ کرامت مددجویان بهزیستی است که در همین راستا، تامین مسکن و اشتغال مددجویان از اهمیت زیادی برخوردار یکی از مهمترین اقداماتی بود که در برنامه داشتیم.

    وی افزود: ساخت ۸۵۵ واحد مسکونی تعهد بهزیستی گلستان در حوزه مسکن در سال جاری  بود که تا بدین لحظه روند ساخت ۹۰۸ واحد مسکونی به پایان رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

    علیرضا طاهری‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه برای ساخت مسکن افزون بر هزار میلیارد ریال کمک بلاعوض به متقاضیان پرداخت شد، خاطرنشان کرد: همچنین هزار و ۴۲۵ واحد مسکونی از معافیت رایگان، تخفیف در انشعابات و صدور پروانه ساختمان و عوارض برخوردار شدند.

    مدیرکل بهزیستی گلستان با اشاره به اینکه در ارائه خدمات مسکن بهزیستی گلستان نخستین رتبه کشور را به خود اختصاص داده ، یادآور شد: برای مددجویان بهزیستی ساخت ۲ هزار واحد مسکونی در قالب انعقاد تفاهم‌نامه دوجانبه بین بهزیستی و بنیاد مسکن در دستور کار قرار گرفت که تاکنون ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی آغاز شده است.

    وی با اشاره به افزایش اجاره‌بها و تقاضای مددجویان برای دریافت ودیعه مسکن افزود: تسهیلات ارزان‌قیمت به مددجویان گلستانی از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۳۰ میلیارد ریال پرداخت شد تا برای پرداخت ودیعه مسکن دچار مشکل نشوند.

    وی در پایان با اشاره به استقلال ۲۰ فرزند بی‌سرپرست در گلستان گفت: برای این افراد جشن رهسپاری انجام شده است، همچنین ۴۳ نفر از فرزندان بی‌سرپرست در قالب طرح فرزندخواندگی،در آغوش گرم‌ پدر و مادر جای گرفتند.

    نویسنده: مهندس حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *