مدیرکل پزشکی‌ قانونی استان زنجان گفت: ۲۱۲ نفر از ابتدای امسال تاکنون در سطح مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر وقوع حوادث رانندگی جان باختند.
×
×

جان باختن۲۱۲ نفردرتصادفات رانندگی زنجان

  • کد نوشته: 22066
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۹
  • ۰
  • مدیرکل پزشکی‌ قانونی استان زنجان گفت: ۲۱۲ نفر از ابتدای امسال تاکنون در سطح مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر وقوع حوادث رانندگی جان باختند.
    جان باختن۲۱۲ نفردرتصادفات رانندگی زنجان
  • تبلیغ هدفمند
    ۲۱۲ نفر در تصادفات رانندگی زنجان جان باختند
    جان باختن۲۱۲ نفردرتصادفات رانندگی زنجان

    مدیرکل پزشکی‌ قانونی استان زنجان گفت: ۲۱۲ نفر از ابتدای امسال تاکنون در سطح مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر وقوع حوادث رانندگی جان باختند.

    دکتر مهرداد ستاره، افزود: این تعداد جان باخته بر اثر وقوع حوادث رانندگی در مسیرهای ارتباطی استان زنجان در مقایسه با مدت مشابه پارسال (۹۸) که ۲۵۱ نفر بود ۱۵/۵۴ درصد کاهش نشان می دهد.

    وی به جنسیت کشته شدگان ناشی از تصادفات رانندگی در زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: طی ۱۰ ماهه امسال ۱۷۰ مرد و ۴۲ زن و مدت مشابه پارسال نیز ۱۸۷ مرد و ۶۴ زن در پی قوع حوادث رانندگی به کام مرگ فرورفتند.  

    ستاره، همچنین به وقوع تصادفات رانندگی زنجان در مدت چهار ماه اخیر اشاره کرد و گفت: مهر ماه امسال وقوع حوادث رانندگی منجر به فوت به میزان ۵۱ درصد، آذر ماه ۵۰ درصد و دی ماه نیز ۴۸ درصد کاهش داشت اما آبان ماه هیچ تغییری نداشت.

    مدیرکل پزشکی‌ قانونی استان زنجان گفت: بیشترین علت کشته های حوادث رانندگی این استان ضربه به سر بوده است که این نیز نشان از سرعت بالای خودروهای درگیر تصادف و شدت صدمات و جراحات وارده است.  

    جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: حوادث رانندگی ۱۰ ماهه امسال در سطح مسیرهای ارتباطی این استان به ۱۸۸ تن رسید که بیشترین علت وقوع تصادفات رانندگی نیز به خاطر عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی همچنین تخطی از سرعت مطمئنه از سوی رانندگان است.

    سرهنگ مهدی میناخانی، افزود: بر اساس آمار پزشکی قانونی استان زنجان از ابتدای فروردین تا پایان آذر ماه (طی ۹ ماهه امسال) نیز در مجموع ۱۷۷ زن و مرد در مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر وقوع حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که در مقایسه با پارسال (۹۸) که ۱۹۳ نفر بود ۱۱ درصد کاهش نشان می‌دهد.

    وی ادامه داد: بر اساس آمار پلیس راه استان زنجان در دی ماه امسال ۱۱ نفر بر اثر وقوع تصادف رانندگی در سطح مسیرهای ارتباطی این استان، جان باختند که ۶ نفر از کشته شدگان به علت شدت صدمات و جراحات وارده در صحنه تصادف و پنج نفر دیگر نیز پس از انتقال به مراکز درمانی استان، فوت کردند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *