×
×

شرکت۱۴۳۰ داوطلب خراسان شمالی درآزمون تخصصی دکتری

  • کد نوشته: 26132
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین رییس دانشگاه معین خراسان شمالی جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از مجموع شرکت کنندگان این آزمون ۶۵۸ نفر زن و ۷۷۲ نفر مرد هستند.
    شرکت۱۴۳۰ داوطلب خراسان شمالی درآزمون تخصصی دکتری
  • تبلیغ هدفمند

    هزار و ۴۳۰ داوطلب در خراسان شمالی روز جمعه با شرکت در آزمون تخصصی دکتری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، رقابت علمی خود را آغاز کردند.

    شرکت۱۴۳۰ داوطلب خراسان شمالی درآزمون تخصصی دکتری

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین رییس دانشگاه معین خراسان شمالی جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از مجموع شرکت کنندگان این آزمون ۶۵۸ نفر زن و ۷۷۲ نفر مرد هستند.

    احمد محقر افزود: سال گذشته هزار و ۴۰۹ داوطلب در آزمون تخصصی دکتری دانشگاه های استان شرکت کرده بودند که ۶۴۵ نفر آنان زن و ۷۶۴ نفر مرد بودند.
    وی خاطرنشان کرد: از مجموع شرکت کنندگان دوره دکتری امسال ۹۰۰ نفر در دانشگاه بجنورد و ۵۳۰ نفر نیز در دانشگاه آزاد اسلامی، واحد بجنورد به رقابت می پردازند.
    محقر گفت: اکنون در خراسان شمالی ۳۴ مرکز آموزش عالی شامل دانشگاه‌های دولتی، پیام نور، آزاد اسلامی، موسسات آموزش عالی غیردولتی، فنی و حرفه‌ای، علمی و کاربردی و فرهنگیان فعالیت آموزشی دارند که مجموعا ۵۴۱ عضو هیات علمی و استاد دانشگاه در این مراکز مشغولند و علاوه بر آن ۲۰۰ عضو هیات علمی نیز در دانشگاه علوم پزشکی استان فعالیت دارند.

    رییس دانشگاه بجنورد شمار دانشجویان دانشگاه های استان را ۲۸ هزار و ۴۷۶ نفر عنوان کرد و افزود: در سال های گذشته شمار دانشجویان استان تا ۳۴ هزار نفر نیز رسیده بود.

    خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد در روستاها سکونت دارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *