×
×

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان ؛
تلاش می کنیم نان با کیفیت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد

  • کد نوشته: 575
  • ۱۳۹۸-۰۲-۱۹
  • ۰
  • سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان با اشاره به شرایط بازار و حمایت های دولت در حوزه آرد و نان ، اظهار کرد: تلاش می کنیم نان با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد و در سال جاری نظارت های بیشتری در حوزه نانوایی ها صورت خواهد گرفت.به […]

    تلاش می کنیم نان با کیفیت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان با اشاره به شرایط بازار و حمایت های دولت در حوزه آرد و نان ، اظهار کرد: تلاش می کنیم نان با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد و در سال جاری نظارت های بیشتری در حوزه نانوایی ها صورت خواهد گرفت.
    به گزارش بازار کسب و کار استانداری گلستان، مهندس محمد حمیدی صبح دیروزچهارشنبه ۱۸ اریبهشت در نخستین جلسه شورای آرد و نان استان در سال ۱۳۹۸، تصریح کرد: به عنوان مسئول کمیته پشتیبانی سیل، از تلاش همه خصوصاً نانوایان و کسانی که تلاش کردند در تامین و توزیع نان مورد نیاز مردم سیلزده مشکلی نداشته باشیم، قدردانی می کنم.
    وی افزود: دولت موظف است نان مورد نیاز مردم را با قیمت یارانه ای به دست آنان برسند اما نباید اجازه دهیم در توزیع آرد کسی بیش از حق و حقوق خود از یارانه ها استفاده کند.
    سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان یادآور شد: جمعیت استان و سرانه مصرف هر فرد در استان رقم تقریباً مشخصی است و نباید حجم آرد توزیع شده با مصرف فاصله دار باشد.
    مهندس حمیدی خاطر نشان کرد: جهت توازن در بازار ۵ درصد از سهمیه آرد نانوایی های دولتی به نانوایی های آزادپز اختصاص می یابد.
    وی افزود: در حال حاضر با توجه به جمعیت یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفری استان و وجود ۲۳۵۱ واحد نانوایی ، ۱۷ هزار و ۱۰۰ تن آرد در استان توزیع می شود که نیاز است فرمانداری ها و دستگاه های ذیصلاح، نظارت لازم بر توزیع آرد را افزایش دهند.
    لازم به ذکر است در این جلسه مقرر شد کارخانه های آرد نسبت به توزیع آرد دولتی، آزادپز و صنعتی از ۳ رنگ مختلف در کیسه های بسته بندی استفاده نمایند.
    گفتنی است در این جلسه حاضرین نقطه نظرات خود را پیرامون موضوعات آرد و نان استان با سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان مطرح کردند.

    منبع: استانداری گلستان

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *