رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی را تا 12 مهرماه جاری اعلام کرد و گفت: سهمیه استان 25 نفر برای شهرهای اسلام آبادغرب، کرمانشاه، دالاهو، سنقر، صحنه و ماهیدشت است.
×
×

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه
آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی

  • کد نوشته: 9674
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۶
  • ۰
  • رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی را تا 12 مهرماه جاری اعلام کرد و گفت: سهمیه استان 25 نفر برای شهرهای اسلام آبادغرب، کرمانشاه، دالاهو، سنقر، صحنه و ماهیدشت است.
    آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی را تا ۱۲ مهرماه جاری اعلام کرد و گفت: سهمیه استان ۲۵ نفر برای شهرهای اسلام آبادغرب، کرمانشاه، دالاهو، سنقر، صحنه و ماهیدشت است.

    آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی
    آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی

    بهرام بادکو از آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی در استان خبر داد و اظهار داشت: این آزمون به منظور تامین نیروی انسانی شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی با همکاری جهاد دانشگاهی در دوم آبان‌ماه جاری همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، البته برگزاری این آزمون بستگی به موافقت ستاد استانی کرونا دارد.

    وی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام از سوم مهرماه آغاز شده است، ادامه داد: متقاضیان می‌توانند تا ۱۲ مهرماه با مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir ثبت‌نام کنند و از ۲۹ مهر با مراجعه به همین سامانه کارت ورود به جلسه را مشاهده و چاپ پرینت بگیرند.

    رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه سهمیه استان کرمانشاه را ۲۵ نفر اعلام کرد و گفت: این سهمیه متعلق به شهرهای اسلام آبادغرب، کرمانشاه، دالاهو، سنقر، صحنه و ماهیدشت برای مشاغل متصدی خدمات اداری، بهیار، نگهبان، کمک پرستار، متصدی خدمات دارویی، راننده آمبولانس و منشی است و عمدتا داشتن مدرک تحصیلی دیپلم برای شرکت در آزمون کافی است.

    منبع: فارس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *