×
×

رئیس اورژانس ۱۱۵ گلستان
نوزادعجول قبل از بیمارستان به دنیاآمد

  • کد نوشته: 9705
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۶
  • ۰
  • دکتر محمد جواد مقسمی- رئیس اورژانس ۱۱۵ گلستان گفت: طبق گزارش پرسنل پایگاه فوریت های پزشکی در ساعت 5:04دقیقه صبح روز یکشنبه 6 مهر 99 با اعزام تیم اورژانس پزشکی جهت امداد رسانی به مادر باردارعازم روستای امیرآباد گرگان شد در حین انتقال مادر به بیمارستان، نوزاد پسر با عجله ای که برای به دنیا آمدن داشت در آمبولانس اورژانس 115 متولد شد.
    نوزادعجول قبل از بیمارستان به دنیاآمد
  • تبلیغ هدفمند

    دکتر محمد جواد مقسمی- رئیس اورژانس ۱۱۵ گلستان گفت: طبق گزارش پرسنل پایگاه فوریت های پزشکی در ساعت ۵:۰۴دقیقه صبح روز یکشنبه ۶ مهر ۹۹ با اعزام تیم اورژانس پزشکی جهت امداد رسانی به مادر باردارعازم روستای امیرآباد گرگان شد در حین انتقال مادر به بیمارستان، نوزاد پسر با عجله ای که برای به دنیا آمدن داشت در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ متولد شد.

    دکتر محمد جواد مقسمی در گفتگو با بازار کسب کار خبر داد:  مادر این نوزاد عجول که دربه دنیا آمدن عجله داشت وضعیت اورژانسی بود که پس از انجام یکسری اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی به این مادر باردار در مسیر انتقال به مرکز درمانی به علت درد و فرا رسیدن زمان زایمان، نوزاد خود را در آمبولانس اورژانس به دنیا آورد.

    نوزاد عجول قبل از بیمارستان به دنیاآمد
    نوزادعجول قبل از بیمارستان به دنیاآمد

    وی با اشاره به اینکه جنسیت نوزاد عجول به دنیا آمده در آمبولانس ۱۱۵ پسر است، خاطرنشان کرد: نوزاد و مادرش در سلامت کامل به مرکز آموزشی و درمانی شهید صیاد شیرازی گرگان منتقل شدند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *