×
×

فرمانده مرزبانی ناجا:
اجازه نمی‌دهیم به امنیت مرزهاخدشه‌ای واردشود

  • کد نوشته: 9744
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۷
  • ۰
  • سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی - فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:مجموعه مرزبانی ، امنیتی و انتظامی اجازه نمی‌دهند به امنیت مرزها به عنوان خطوط قرمز ما ، خدشه‌ای وارد شود.
    اجازه نمی‌دهیم به امنیت مرزهاخدشه‌ای واردشود
  • تبلیغ هدفمند

    سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی – فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:مجموعه مرزبانی ، امنیتی و انتظامی اجازه نمی‌دهند به امنیت مرزها به عنوان خطوط قرمز ما ، خدشه‌ای وارد شود.

    سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی یکشنبه در حاشیه بازدید از مناطق مرزی غرب خوزستان (دشت آزادگان و هویزه )اظهار داشت:نیروهای مسلح و مرزبانان هوشیار و بیداردل با رشادت و پایمردی مثال زدنی خود امنیت پایدار در مرزها را دنبال می کنند و به هیچ کس اجازه تعرض به مرزها را نمی‌دهند.

    وی با تجلیل از رشادت ها و جانفشانی نیروهای مسلح و مرزبانی که شبانه وز در حال جهاد و حراست از امنیت کشور هستند و از مرزهای حراست می‌کنند افزود: نیروهای جان برکف وغیور با تلاش شبانه روزی همه تحرکات را زیرنظر دارند.    

    فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: نیروی مسلح و مرزبانی با اقتدار آماده حراست و صیانت از مرزهای کشورمان هستند و هر گونه توطئه و ناامنی در مرزها را در نطفه خفه می‌کنند.

    گوردزی با تسلیت و تبریک شهادت سروان مقداد بویری استوارعبدالله مومنی زاده ۲ تن از ماموران مرزبانی خوزستان ادامه داد: این شهیدان سرافراز در درگیری با اشرار مسلح و صیانت از مرزها به شهادت رسیدند و ما راه آنان را با افتخار ادامه می دهیم.

    اجازه نمی‌دهیم به امنیت مرزها خدشه‌ای وارد شود
    اجازه نمی‌دهیم به امنیت مرزهاخدشه‌ای واردشود

    فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین در دیداربا مسوولان مرزبانی عراق بر شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه و نظارت بیشتر بر مرزهای مشترک برای جلوگیری از حوادث مشابه تاکید کرد.

    در جریان درگیری مرزبانان هنگ مرزی دشت آزادگان و هویزه با اشرار مسلح در منطقه مرزی هورالعظیم ۲ مرزبان خوزستانی به شهادت رسیدند و یک مرزبان دیگر مجروح شد.

    در این درگیری مرزبانان با آتش متقابل تلفات و خساراتی به اشرار و مسلح و برهم زنندگان امنیت مرزها وارد کردند.

    بنا به این گزارش آیین تشییع پیکر مطهر شهدای مرزبان بعدازظهر روز یکشنبه در محل فرماندهی مرزبانی و دریابانی خوزستان در اهواز با حضور فرمانده مرزبانی ناجا و جمعی از فرماندهان نظامی ، انتظامی و خانواده های معظم شهدا برگزار شد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *