×
×

استاندار خراسان شمالی:
عملکرد مطلوب سیستم بانکی درسال گذشته

  • کد نوشته: 7523
  • ۱۳۹۹-۰۶-۱۴
  • ۰
  • محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی گفت: بهبود جایگاه کشوری استان در مولفه های کسب و کار در سال گذشته نشان از بهبود سیستم بانکی استان است.
    عملکرد مطلوب سیستم بانکی درسال گذشته
  • تبلیغ هدفمند

    محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی گفت: بهبود جایگاه کشوری استان در مولفه های کسب و کار در سال گذشته نشان از بهبود سیستم بانکی استان است.

    شجاعی در حاشیه تماس تلفنی با مردم گفت: استان به موجب عملکرد مطلوبی که سیستم بانکی در سال گذشته از خود در مولفه های کسب و کار نشان داده است که امر طبق گزارش وزارت اقتصاد و دارایی سیستم بانکی استان از سال ۹۲ تا کنون عملکرد مناسبی در این خصوص از خود نشان داده که این موضوع باعث ارتقا رتبه کشوری از ۳۰ به ۱۹ شده است.

    عملکرد مطلوب سیستم بانکی درسال گذشته
    عملکرد مطلوب سیستم بانکی درسال گذشته

    وی با اشاره به اینکه مشکلات موجود در سیستم و قوانین و مقررات کلی کشور است که موجب عدم همخوانی شرایط جهت سرمایه گذاری و ادامه روند فعالیت واحدهای تولیدی با وجود قوانین دست و پا گیر موجود در سیستم بانکی می شود که قوانین متاسفانه شامل حال سیستم بانکی استان نیز می باشد.

    شجاعی در این ارتباط افزود علی الرغم بروکراسی موجود در سیستم برخی بانک های استان امیدواریم که این مشکلات به فوریت حل و راه برای انجام سرمایه گذاری توسط کسب و کار مرتفع شود.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *