استاندار گلستان گفت: الکترونیک‌سازی فعالیت شهرداری‌ها مانع از بروز فساد می‌شود و شهرداران ۱۶ شهر استان که هنوز اقدامات خود را به‌صورت الکترونیک تعریف نکرده‌اند باید ظرف مدت دو ماه فعالیت‌های خود را الکترونیک سازند.
×
×

استاندار گلستان
الکترونیک‌سازی فعالیت شهرداری‌ها مانع از بروز فساد

  • کد نوشته: 12471
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۶
  • ۰
  • استاندار گلستان گفت: الکترونیک‌سازی فعالیت شهرداری‌ها مانع از بروز فساد می‌شود و شهرداران ۱۶ شهر استان که هنوز اقدامات خود را به‌صورت الکترونیک تعریف نکرده‌اند باید ظرف مدت دو ماه فعالیت‌های خود را الکترونیک سازند.
    الکترونیک‌سازی فعالیت شهرداری‌ها مانع از بروز فساد
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار گلستان گفت: الکترونیک‌سازی فعالیت شهرداری‌ها مانع از بروز فساد می‌شود و شهرداران ۱۶ شهر استان که هنوز اقدامات خود را به‌صورت الکترونیک تعریف نکرده‌اند باید ظرف مدت دو ماه فعالیت‌های خود را الکترونیک سازند.

    هادی حق‌شناس درجلسه گردهمایی شهرداران سراسر استان ضمن تبریک به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر اعظم (ص) و هفته وحدت با تاکید بر اهمیت تاثیر اقدامات مدیران در آینده روستاها، شهرها و استان‌ها اظهار کرد: شهرداری‌ها بیش از هر نهاد دیگری در ارتباط مستقیم با مردم هستند و عملکرد شهرداران بیش از دیگر مدیران مورد قضاوت تاریخ در آینده قرار می‌گیرند.
    وی تصریح کرد: اقدامات شهرداری‌ها در آینده شهرها تاثیرگذار است و هر امضای شهرداران در آینده شهرها بروز و ظهور دارد.

    شهرداران ۱۶ شهر گلستان که هنوز اقدامات خود را به‌صورت الکترونیک تعریف نکرده‌اند باید ظرف مدت دو ماه فعالیت‌های خود را الکترونیک سازند
    حق‌شناس افزود: گلستان به لحاظ جمعیتی رتبه ۱۴ کشور را داراست اما به لحاظ جمعیت شهری سی‌امین استان کشور است و در چنین شرایطی به لحاظ رتبه ساخت‌وساز در سال ۱۳۹۸ رتبه یازدهم کشور را داراست که نشان می‌دهد شهرهای ما در حال پوست‌اندازی است.
    استاندار گلستان یادآور شد: به دلیل روند ساخت و سازها که در شهرهای استان باید ممانعت از ساخت و سازهای غیرمجاز به‌صورت جدی مورد توجه شهرداران قرار بگیرد.
    حق‌شناس ادامه داد: الکترونیک‌سازی فعایت شهرداری‌ها مانع از بروز فساد می‌شود و شهرداران ۱۶ شهر استان که هنوز اقدامات خود را به‌صورت الکترونیک تعریف نکرده‌اند باید ظرف مدت دو ماه فعالیت‌های خود را الکترونیک سازند.

    * ۱۳ شهرداری فاقد حسابرس گلستان موظف هستند در اسرع وقت حسابرس خود را انتخاب کنند
    وی خاطرنشان کرد: مسئله حسابرسی در شهرداری‌ها بسیار پراهمیت است و ۱۳ شهرداری که فاقد حسابرس هستند موظف هستند در اسرع وقت حسابرس خود را انتخاب کنند.
    استاندار گلستان گفت: تفکیک زباله از مبدا و بهبود کیفیت جمع‌آوری زباله باید مورد توجه شهرداری‌ها و سازمان مدیریت پسماند باشد و در عین حال تلاش داریم هماهنگی لازم را با نهادهای دیگری که می‌توانند موجب بهبود تفکیک زباله شوند، صورت دهیم.
    حق‌شناس تاکید کرد: یقیناً در نیمه دوم سال جاری وضعیت تحقق بودجه شهرداری‌ها بهبود خواهد یافت.
    وی با اشاره به اینکه ۹۷ درصد آب شرب استان از منابع زیرزمینی تامین می‌شود، گفت: تلاش داریم با استفاده از ظرفیت شورزدایی و شیرین‌سازی آب دریا منابع آشامیدنی را تامین کنیم و بیشتر از ظرفیت آب‌های سطحی و آب پشت سدها استفاده کنیم.
    لازم به ذکر است در این جلسه میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، خلیلی مدیرکل امور شهری استانداری، همدم مدیر کل دفتر فنی استانداری، سمیعی مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند استان، سالکی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان گزارشاتی را ارائه کردند و تعدادی از شهرداران ۳۴ شهرداری استان به بیان دغدغه‌های خود پرداختند.

    منبع: فارس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *