×
×

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان
در سفر رییس جمهور ارزش طرح‌های قابل بهره‌برداری۲۵۰ هزار میلیارد ریال است

  • کد نوشته: 50364
  • ۱۴۰۲-۰۹-۲۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین علیرضا نورانی اظهار کرد: در این سفر ۴۴ طرح عمرانی و ۱۸ هزار طرح اقتصادی (کوچک‌ و بزرگ‌) افتتاح می‌شود که حوزه‌های آب و فاضلاب ۳۰ هزار میلیارد ریال، انرژی ۲۲ هزار میلیارد ریال، ارتباطات ۱۰ هزار میلیارد ریال، حوزه راه ۴۸ هزار میلیارد ریال، کشاورزی ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و مسکن با ۲۸ هزار میلیارد ریال بیشترین سهم را در بخش طرح‌های عمرانی قابل‌افتتاح به خود اختصاص دادند.
    در سفر رییس جمهور ارزش طرح‌های قابل بهره‌برداری۲۵۰ هزار میلیارد ریال است
  • تبلیغ هدفمند

    رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان گفت: ارزش طرح‌های عمرانی و اقتصادی قابل بهره‌برداری در دور دوم سفر رییس جمهور به گلستان ۲۵۰ هزار میلیارد ریال است که راه‌اندازی آن‌ها برای ۲۰ هزار نفر شغل ایجاد می‌کند.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین علیرضا نورانی اظهار کرد: در این سفر ۴۴ طرح عمرانی و ۱۸ هزار طرح اقتصادی (کوچک‌ و بزرگ‌) افتتاح می‌شود که حوزه‌های آب و فاضلاب ۳۰ هزار میلیارد ریال، انرژی ۲۲ هزار میلیارد ریال، ارتباطات ۱۰ هزار میلیارد ریال، حوزه راه ۴۸ هزار میلیارد ریال، کشاورزی ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و مسکن با ۲۸ هزار میلیارد ریال بیشترین سهم را در بخش طرح‌های عمرانی قابل‌افتتاح به خود اختصاص دادند.

    وی بیان کرد: افتتاح پروژه‌های سفر رییس جمهور در راستای رفع محرومیت‌های ساختاری و مزمن و رشد تولید گلستان از لحاظ توسعه زیرساخت‌های مرتبط و گسترش عدالت‌ و توسعه و پیشرفت مناطق و استان‌های کم‌برخوردار اثرگذار است.

    نورانی به افتتاح طرح‌های اقتصادی با ارزش ۸۷ هزار میلیارد ریال در دومین سفر رییس‌جمهور به گلستان اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها مربوط به بخش‌های مختلف امنیت غذایی، دارویی و معرفی صنایع تبدیلی، گامی مهم در راستای تحقق شعار سال است.

    وی اشتغالزایی برای ۲۰ هزار نفر را فرصتی مغتنم در بهبود وضعیت اقتصادی خانوارهای گلستانی دانست و اظهار امیدواری کرد: تلاش‌های تیم فنی و کارشناسی استان که در یک سال گذشته با هدایت استاندار انجام شده به ثمر بنشیند و سفر دوم رییس جمهور رهاوردی مناسب و در خورشان برای مردم به همراه داشته باشد.

    رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان همچنین از شناسایی اقدامات منتهی به افزایش تولید ناخالص داخلی در استان خبر داد و گفت: رویکرد حاکم بر برنامه پیشرفت گلستان، افزایش سطح تولید و خدمات با اولویت حفظ توان سرزمینی و الزامات زیست‌محیطی است که آثار آن در احیای خلیج گرگان، مقابله با بیایانزایی و اجرای طرح‌های آبخیزداری مشاهده می‌شود.

    نورانی افزود: توجه به زیرساخت‌های تولید و پروژه‌های مرتبط با ارتقای درآمد می‌تواند آینده اقتصادی گلستان را هموارتر کند.

    به گفته وی؛ شهرک صنعتی هزار هکتاری اترک، بازگشت پنبه به سبد تولیدی استان در بخش کشاورزی و توجه به حوزه‌های آب و انرژی می‌تواند بهبود وضعیت اقتصادی و امیدواری برای داشتن جامعه‌ای پویاتر را برای گلستانی‌ها به همراه داشته باشد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *