به گزارش بازا رکسب کار آنلاین سرهنگ "فرزاد تاجره" در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: برقراری نظم و امنیت جامعه همواره از دغدغه های اصلی نیروی انتظامی بوده و پلیس در این راستا شبانه روز تلاش می کند.
×
×

استرداد بیش از ۵۳ میلیارد اموال مسروقه به مالباختگان

  • کد نوشته: 22658
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۴
  • ۰
  • به گزارش بازا رکسب کار آنلاین سرهنگ "فرزاد تاجره" در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: برقراری نظم و امنیت جامعه همواره از دغدغه های اصلی نیروی انتظامی بوده و پلیس در این راستا شبانه روز تلاش می کند.
    استرداد بیش از ۵۳ میلیارد اموال مسروقه به مالباختگان
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازا رکسب کار آنلاین سرهنگ “فرزاد تاجره” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: برقراری نظم و امنیت جامعه همواره از دغدغه های اصلی نیروی انتظامی بوده و پلیس در این راستا شبانه روز تلاش می کند.

    استرداد بیش از 53 میلیارد اموال مسروقه به مالباختگان
    استرداد بیش از ۵۳ میلیارد اموال مسروقه به مالباختگان

    وی با اشاره به اقدامات و عملکرد پلیس آگاهی استان طی ۱۰ ماهه نخست سال جاری، افزود: در این مدت ۳۷ طرح مبارزه با سارقان در گلستان اجرا که طی آن ۶۲۹ سارق دستگیر و بیش از یک هزار و ۸۸۰ فقره انواع سرقت نیز کشف شد.
    جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه در این بازه زمانی ۷۸ باند سرقت متلاشی شده است، گفت: مبارزه با سارقان و مخلان نظم و امنیت از مطالبات بحق مردم از نیروی انتظامی است لذا پلیس اجازه جولان دادن به سارقان اموال مردم نخواهد داد.
    سرهنگ تاجره با اشاره به اینکه استرداد اموال مسروقه به مالباختگان نقش بسزایی در رضایتمندی مردم و جلب اعتماد آنان دارد، خاطرنشان کرد: در همین راستا طی ۱۰ ماهه نخست سال جاری با تلاش جهادی و پیگیری های ماموران، بیش از ۵۳ میلیارد و ۹۱۴ میلیون ریال اموال مسروقه به مالباختگان تحویل داده شده است.
    این مقام انتظامی تاکید کرد: شهروندان با رعایت نکاتی ساده و عمل به توصیه های دلسوزانه پلیس، می توانند از وقوع بسیاری از سرقت ها پیشگیری کرده و در ارتقاء امنیت جامعه سهیم باشند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *