×
×

پایان هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد

  • کد نوشته: 23685
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین رییس اداره امور سینمایی و سمعی – بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی چهارشنبه شب در این باره به ایرنا گفت: در این دوره از جشنواره فیلم فجر ۱۶ فیلم سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در ۶ سینمای مشهد از ۱۵ تا ۲۲ بهمن به نمایش درآمد.
    پایان هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد
  • تبلیغ هدفمند

    هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد پس از نمایش همه فیلمهای سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در سالنهای سینمای این شهر به کار خود پایان داد.

    پایان هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد

    پایان هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد
    پایان هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین رییس اداره امور سینمایی و سمعی – بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی چهارشنبه شب در این باره به ایرنا گفت: در این دوره از جشنواره فیلم فجر ۱۶ فیلم سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در ۶ سینمای مشهد از ۱۵ تا ۲۲ بهمن به نمایش درآمد.

    سید حجت طباطبایی افزود: در این دوره از جشنواره، سالنهای سینماهای هویزه، اطلس، گلشن، ویلاژتوریست، آفریقا و سیمرغ در ۲ سانس ۱۵ و ۱۸، این فیلمها را به نمایش درآوردند.

    وی اضافه کرد: به دلیل شرایط شیوع کرونا یک سوم از ظرفیت سالنهای سینمایی مشهد در زمان نمایش فیلمها مورد استفاده قرار گرفت و همه پروتکلهای بهداشتی اعم از فاصله گذاری اجتماعی بین صندلی‌ها، استفاده از تب سنج، گندزدایی و ضدعفونی کردن مداوم سالنها، قرار دادن محلولهای ضدعفونی کننده و جلوگیری از تجمع تماشاگران رعایت شد.

    رییس اداره امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: با وجود شیوع کرونا و محدودیت فضا برای نمایش فیلم، استقبال شهروندان از فیلمهای جشنواره فیلم فجر مطلوب بود و چهار فیلم “شیشلیک، ابلق، بی همه چیز، تی تی و تک تیرانداز” پر بیننده ترین فیلمهای این جشنواره در مشهد بودند.

    طباطبایی افزود: از دیدگاه من فیلمهای سی و نهمین جشنواره فیلم فجر مشهد در کیفیت و محتوایی متفاوت تر از سالهای گذشته بودند و مردم از فیلمها رضایت داشتند و اگر هم صندلی های سالنها در همه سانس ها پر نشد، به دلیل تنوع بالای پراکندگی سالنهای سینما و شرایط شیوع کرونا بود.

    وی حذف برنامه های جنبی جشنواره فیلم فجر مشهد به دلیل شرایط کرونا را از مهمترین اتفاقات این دوره از جشنواره ذکر و بیان کرد: با این حال جشن سینمای سیمرغ خراسان با معرفی فیلمهای جدید جوانان خراسانی همزمان با جشنواره برگزار شد و مورد استقبال قرار گرفت.

    او ادامه داد: هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد به دلیل شرایط شیوع کرونا مراسم افتتاحیه و اختتامیه نداشت و آمار قطعی فروش بلیت و میزان استقبال شهروندان پس از جمع آوری اطلاعات، اعلام خواهد شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *