×
×

رعایت مردم مارا به نقطه امیدبخش نزدیک می کند
کاهش۴۰درصدی باربستری بیماران کرونایی در گنبدکاووس

  • کد نوشته: 6361
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۲
  • ۰
  • ​دکتر فاضل گفت: آمار بستری بیماران با علائم کرونا در گنبدکاووس به ۱۶۰ نفر رسیده و حدود ۴۰ درصد کاهش داشته است.
    کاهش۴۰درصدی باربستری بیماران کرونایی در گنبدکاووس
  • تبلیغ هدفمند

    ​دکتر فاضل گفت: آمار بستری بیماران با علائم کرونا در گنبدکاووس به ۱۶۰ نفر رسیده و حدود ۴۰ درصد کاهش داشته است.

    رییس دانشگاه در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: باید نسبت به جلوگیری از مراسم ها قبل از برگزاری مراسم اقدام شود.

    وی با بیان اینکه روند بستری بیماران در شهرستان کلاله رو به کاهش است، افزود: در ایام نزدیک عید قربان اصرار به عدم بستری و ترخیص از مراکز درمانی وجود دارد و می توانیم در روزهای آینده شرایط بیماران کرونا را بررسی کنیم.

    وی به روند کاهش میزان بستری بیماران در گنبدکاوس در روزهای گذشته اشاره کرد و یادآور شد: روند بستری بیماران در علی آبادکتول ثابت است.

    دکترفاضل با بیان اینکه وضعیت بندرترکمن تغییر پیدا نکرده است، افزود: در کردکوی و بندرگز نسبت به جمعیت میزان بستری کاهش یافته است.

    وی بیان کرد: آمار بستری بیماران با علائم کرونا در گنبدکاووس به ۱۶۰ نفر رسیده و حدود ۴۰ درصد کاهش داشته است و در گرگان ۲۴۰ نفر جمعیت بستری به ۱۷۰ نفر کاهش یافته است.

    وی ابراز داشت: ۲۱ درصد بیمارانی کرونایی بالای ۶۰ سال فوت می کنند و در حال حاضر ۵۵۰ بیمار با علائم کرونا در مراکز درمانی گلستان بستری هستند.

    کاهش۴۰ درصدی بار بستری بیماران کرونایی در گنبدکاووس
    کاهش۴۰درصدی باربستری بیماران کرونایی در گنبدکاووس

    وی اظهار کرد: در خردادماه سال جاری روزانه ۲۶ نفر در مراکز درمانی استان بستری می شدند که این میزان در یک مقطع زمانی به ۱۲۵ نفر رسید.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: قبل از اینکه نمایشگاه از ستاد استانی کرونا مجوز دریافت کند نسبت به تبلیغات برای برگزاری نمایشگاه در سطح استان اقدام کردند.

    دکتر فاضل افزود: یکی از مصوبات هفته گذشته این بود که تمامی مراکز توزیع و عرضه مواد غذایی به صورت بیرون بر فعالیت کنند و معاون سیاسی و استانداری درخواستی برای بازگشایی و حمایت های مالی و بخشودگی مالیات درخواست کردند.

    وی به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در مطب های پزشکان اشاره کرد و افزود: بسیاری از پزشکان متقاضی هستند که در این شرایط مطب های خود را تعطیل کنند و شاید ۹۰ درصد مطب ها اگر اصرار دانشگاه علوم پزشکی نبود به دلیل شرایط کرونا مطب های خود را تعطیل می کردند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *