×
×

سرپرست اداره ورزش و جوانان فاروج
ایجاد۱۱خانه ورزش روستایی در فاروج

  • کد نوشته: 10229
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۲
  • ۰
  • آتنا فراهی- سرپرست اداره ورزش و جوانان فاروج گفت: از سال ۹۴ تاکنون ۱۱ خانه ورزش در روستاهای این شهرستان ۵۰ هزار نفری ایجاد وتجهیز شده است که سه باب آن در سالجاری بوده است. این خانه های ورزش در روستاهای همچون خرق، یام، استاد، ریزه، نجف آباد، کوران ترکیه و گزکوه بوده است که تجهیز خانه های ورزشی روستاهای جعفرآباد سفلی، حصار اندف و مایوان هم نیمه نخست سالجاری انجام شده است.
    ایجاد۱۱خانه ورزش روستایی در فاروج
  • تبلیغ هدفمند

    آتنا فراهی- سرپرست اداره ورزش و جوانان فاروج گفت: از سال ۹۴ تاکنون ۱۱ خانه ورزش در روستاهای این شهرستان ۵۰ هزار نفری ایجاد وتجهیز شده است که سه باب آن در سالجاری بوده است. این خانه های ورزش در روستاهای همچون خرق، یام، استاد، ریزه، نجف آباد، کوران ترکیه و گزکوه بوده است که تجهیز خانه های ورزشی روستاهای جعفرآباد سفلی، حصار اندف و مایوان هم نیمه نخست سالجاری انجام شده است.

    آتنا فراهی اظهار داشت: توجه و توسعه ورزش موجب کشف و پرورش نیروهای جوان و استعدادهای نهفته ورزشی در روستاها در کنارایجاد عدالت در امر توزیع سرانه‌های ورزشی در این مناطق می‌شود.

    فراهی  گفت: انجام نیاز سنجی برای راه اندازی خانه های ورزشی به صورت سالانه می باشد.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه: در سالجاری با تجهیزو راه اندازی رشته ووشوبا رویکرد قهرمانی در روستای مایوان به مجهزبه تاتامی، یک تخته دارت و یک میز فوتبال دستی شد.

    وی با تاکید بر اینکه حداقل فضا مورد نیاز برای راه اندازی خانه های ورزش ۵۰ متر بوده گفت: با تعامل دهیاری ها، این فضاها مورد ارزیابی و شناسایی و با دریافت تحهیزات، جهت فعالیت آماده سازی می شوند.

    سرپرست اداره ورزش و جوانان فاروج افزود: یکی از مواردی که وزارت ورزش و جوانان پیگیر آن است تجهیز و احداث زمین های چمن مصنوعی در رابطه با ورزش روستاییان و ایجاد امکانات ورزشی برای جمعیت مستقر در این مناطق بوده است.

    ایجاد۱۱خانه ورزش روستایی در فاروج
    ایجاد۱۱خانه ورزش روستایی در فاروج

    وی در اشاره به روستای چوکانلو گفت : با توجه به ظرفیت وجمعیت ورزش دوست و جوان در این روستا ۲ سال پیش برای احداث زمین چمن مصنوعی معرفی و چمن آن از سوی بنیاد برکت تامین گردید و در صورت آماده شدن زیرساخت در مکان در نظر گرفته شده، نصب آن صورت خواهد گرفت. که در صورت این اتفاق این روستا نخستین روستایی است که در استان از چنین ظرفیتی برخوردار خواهدشد.

    در حال حاضر سرانه ورزشی فاروج ۸۹صدم درصد بوده که در صورت تکمیل و احداث ۲ طرح روباز و ۵طرح سرپوشیده در دست احداث سرانه ورزشی شهرستان به ۱۴ درصد افزایش خواهد یافت.

    فضاهای ورزشی موجود در فاروج در مجموع به مساحت ۸۹۲۲ متر مربع که در ۶ فضای ورزشی روباز و ۱۲ مکان سرپوشیده می باشد.

    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *