×
×

اینچه برون سکوی پرش صادرات استان

  • کد نوشته: 17488
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین دکتر هادی حق شناس اظهار داشت منطقه آزاد اینچه برون گلستان می تواند سکوی پرش صادرات استان و کشور باشد و بخش عظیمی از تولیدات استان و کشور را بصورت فراوری شده به کشورهای آسیای میانه و تحت پیمان اوراسیا ارائه نماید.
    اینچه برون سکوی پرش صادرات استان
  • تبلیغ هدفمند

    استاندارگلستان در جلسه جمع بندی سفر دکتر احسان خاندوزی نماینده مردم تهران و نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و با حضور مهندس سنگدوینی و دکتر منتظری نمایندگان مردم گرگان و آق قلا و مدیران اقتصادی استان گفت: منطقه آزاد تجاری اینچه برون می تواند سکوی پرش صادرات استان و کشور باشد.

    اینچه برون سکوی پرش صادرات استان

    اینچه برون سکوی پرش صادرات استان
    اینچه برون سکوی پرش صادرات استان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین دکتر هادی حق شناس اظهار داشت منطقه آزاد اینچه برون گلستان می تواند سکوی پرش صادرات استان و کشور باشد و بخش عظیمی از تولیدات استان و کشور را بصورت فراوری شده به کشورهای آسیای میانه و تحت پیمان اوراسیا ارائه نماید.

    وی در ادامه افزود : در حال حاضر سالانه بیش از ۵ میلیون تن محصولات کشاورزی در گلستان تولید می شود که کشورهای حوزه اوراسیا و آسیای میانه می توانند مشتری صادرات آنها باشند.

    حق شناس گفت : منطقه آزاد اینچه برون در واقع در حیطه نسل جدید مناطق آزاد در کشور قرار می گیرد و کاملا با اهداف مورد نظر قانونگذار در خصوص مناطق آزاد انطباق دارد.

    استاندار گلستان در پایان از همراهی نمایندگان مجلس در تصویب لایحه منطقه آزاد اینچه برون قابل تقدیر است و امیدواریم در ادامه با وجود این نگاه مثبت شاهد تسریع در اجرایی شدن آن باشیم.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *