×
×

رییس فدراسیون شمشیربازی
کناره گیری خواهم کردالبته بعدازالمپیک

  • کد نوشته: 18179
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۴
  • ۰
  • گفتنی است این نشست در غیاب خبری رسانه های بومی استان برگزار گردید که لازم است ریاست فدارسیون شمشیر بازی توضیحاتی در قبال این نوع برخورد خود به شهروندان استان بدهند چرا که قطعا نماینده هر استان در امر اطلاع رسانی رسانه های آن استان خواهند بود.
    کناره گیری خواهم کردالبته بعدازالمپیک
  • تبلیغ هدفمند

    رییس فدراسیون شمشیربازی با ابراز امیدواری اینکه ایران در این رشته ورزشی از المپیک توکیو مدال آوری خواهد داشت؛ گفت: به علت برخی مشکلات و خستگی‌ در مسیر احیای این رشته ورزشی؛ بعد از رقابت‌های المپیک خداحافظی خواهم کرد.

    کناره گیری خواهم کردالبته بعدازالمپیک

    کناره گیری خواهم کردالبته بعدازالمپیک
    کناره گیری خواهم کردالبته بعدازالمپیک

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین فضل‌الله باقرزاده پنجشنبه در مجمع هیات شمشیربازی گلستان در گرگان اظهار داشت: اگر در رقابت‌های المپیک توکیو نتوانیم مدالی کسب کنیم برای المپیک ۲۰۲۴ تلاش خواهیم کرد و ورزشکاران ما می توانند صاحب مدال‌های رنگارنگ شوند.

    وی از تلاش خود در مسیر احیای ساختاری و فکری این رشته ورزشی سخن گفت و اضافه کرد: بعد از انقلاب اسلامی عده‌ای با بدبینی و اینکه شمشیربازی رشته ورزشی غربی است به مدت ۱۵ سال زیرساخت‌های آن را بطور اساسی نابود کردند.

    وی بیان داشت: بدبینی این افراد در حالی ساختار شمشیربازی ایران را از بین برد که کشورمان به علت داشتن رزم‌آوران، سوارکاران، تیراندازان و شمشیر زنان برجسته ۳۰۰ سال قبل از میلاد مسیح قدرت بلامنازع جهان بود و در تاریخ اسلام نیز افرادی چون حضرت علی (ع) یک شمشیرزن حرفه‌ای در جنگ‌ با کفار بود.

    باقرزاده با اشاره به موفقیت‌های ایران در بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ و وجود توانمندی برای تکرار آنها گفت: در حالی امروز چهار سهیمه المپیک ۲۰۲۰ توکیو (۲۰۲۱) را  گرفتیم که هنوز برخی رشته‌های مدعی سهیمه ورودی را کسب نکرده‌اند.

    رییس فدارسیون شمشیربازی در ادامه به آنچه که تناسب نداشتن جایگاه شمشیربازی گلستان در کشور با توانمندی و پتانسیل استان نامید، اشاره کرد و افزود: گنبدکاووس اولین شهرستان کشور بود که صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد اما جایگاه امروز ورزشکاران منطقه در خور توانمندی استان نیست.

    در این جلسه قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان هم گفت: نباید فرصت بدست آمده رشد و توسعه شمشیربازی استان از دست برود. این رشته فقط در گرگان و گنبدکاووس فعال است که با تلاش مجموعه جدید مدیریتی هیات استان باید در کوتاه‌ترین زمان در همه شهرستان‌ها فعال شود.

    در مجمع انتخابات هیات شمشیربازی استان گلستان که با حضور افتخاری دبیر، نایب رییس و مشاور فدراسیون، رییس هیات شمشیربازی مازندران و یکی از مربیان استعدادیاب مازندران در گرگان برگزار شد، علی‌اصغر منصوری‌رضی شهردار آزادشهر برای مدت چهار با ۱۳ رای موافق از مجموع ۱۳ رای ماخوذه به عنوان رییس این هیات در گلستان انتخاب شد.

    پیش از این ۲ نفر دیگر هم برای شرکت در انتخابات هیات شمشیربازی گلستان نام‌نویسی کرده بودند که قبل از برگزاری مجمع از کاندیداتوری استعفاء دادند.

    قبل از برگزاری این انتخابات؛ منیره کاویان معاون امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان گلستان به مدت یک سال سرپرست هیات شمشیربازی بود.

    گفتنی است این نشست در غیاب خبری رسانه های بومی استان برگزار گردید که لازم است ریاست فدارسیون شمشیر بازی توضیحاتی در قبال این نوع برخورد خود به شهروندان استان بدهند چرا که قطعا نماینده هر استان در امر اطلاع رسانی رسانه های آن استان خواهند بود.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *