×
×

حدودیکصدهزارمسافر با حمل‌ونقل عمومی‌گلستان سفر کردند

  • کد نوشته: 52536
  • ۱۴۰۳-۰۱-۱۱
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازارکسب کارآنلاین، محمد شهری با اشاره به جابه جایی بیش از 93 هزار مسافرنوروزی با حمل و نقل عمومی استان اظهار کرد: این میزان مسافر در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا دهم فروردین ۱۴۰۳ طی 11 هزار و 736 سفر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری انجام شد.
    حدودیکصدهزارمسافر با حمل‌ونقل عمومی‌گلستان سفر کردند
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: آمارهای منتشر شده از صورت وضعیت و اسناد سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز ۱۰ فروردین ماه امسال بیانگر سفر ۹۳ هزار و ۶۹۷ نفر از مسافران نوروزی با حمل ونقل عمومی استان است.

    به گزارش خبرنگار بازارکسب کارآنلاین، محمد شهری با اشاره به جابه جایی بیش از ۹۳ هزار مسافرنوروزی با حمل و نقل عمومی استان اظهار کرد: این میزان مسافر در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا دهم فروردین ۱۴۰۳ طی ۱۱ هزار و ۷۳۶ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری انجام شد.

    وی افزود: با همکاری و هماهنگی‌های صورت گرفته بین انجمن‌های صنفی کارفرمایی، شرکت‌های مسافربری و انجمن صنفی کارگری رانندگان حمل و نقل جاده‌ای، برنامه‌ریزی منسجمی برای ایام نوروز ۱۴۰۳ برای رفاه مسافران نوروزی انجام شده است.

    شهری با اشاره به فعالیت ۷۶ شرکت مسافربری یادآور شد: این شرکت ها در ۴۴ پایانه عمومی و خصوصی استان به مسافران خدمات رسانی دارند.

    وی با ذکر اینکه ۲ پایانه عمومی فعال مسافری در گرگان و گنبد داریم،گفت:۱۵۰ دستگاه اتوبوس، ۶۰۰ دستگاه مینی بوس و ۸۰۰ سواری با رانندگی ۲ هزار و ۷۰۰ راننده در این ایام به مسافران درون و برون استانی خدمات ارایه می‌کنند.

    شهری، رعایت حقوق مسافرین از طرف رانندگان و شرکتها و همچنین توصیه برای رعایت قوانین و مقررات و پیشگیری از حرکات حادثه‌ساز با هدف حفظ جان مسافرین هم انجام شده است.

    نویسنده: سکینه جافرنوده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *