×
×

بخشدار سرحد شیروان
مسدودشدن راه های روستای شیروان

  • کد نوشته: 18311
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین علی قویدل اظهار داشت: اکنون گردنه «شیخ حسن»، محور صددار به سمت جیرستان و راه ۱۷ روستای دهستان جیرستان با مرکز شهرستان قطع است.
    مسدودشدن راه های روستای شیروان
  • تبلیغ هدفمند

    بخشدار سرحد شیروان در خصوص جزئیات این خبر گفت: بارش برف و کولاک شدید عصر امروز موجب بسته شدن راه ارتباطی برخی از روستاهای مناطق کوهستانی و سردسیر این بخش شده است.

    مسدودشدن راه های روستای شیروان

    مسدودشدن راه های روستای شیروان
    مسدودشدن راه های روستای شیروان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین علی قویدل اظهار داشت: اکنون گردنه «شیخ حسن»، محور صددار به سمت جیرستان و راه ۱۷ روستای دهستان جیرستان با مرکز شهرستان قطع است.

    وی گفت: ارتفاع برف در این منطقه به ۱۵ سانتیمتر رسیده است که در صورت تداوم بارش برف گردنه شیخ حسن نیز مسدود شده و مسیر ارتباطی شماری از روستاهای بخش قوشخانه نیز بسته خواهد شد.

    قویدل افزود: با پیگیری های صورت گرفته، کارکنان اداره راهداری برای بازگشایی راه ها به منطقه آمده اند اما به دلیل کولاک شدید، در شرایط کنونی امکان بازگشایی راهها به سختی ممکن می شود.

    هواشناسی خراسان شمالی روز پنجشنبه با صدور اطلاعیه ای از بارش برف و باران و کولاک برف در مناطق کوهستانی این استان تا روز یکشنبه خبر داده بود.

    براساس این اطلاعیه دمای هوا هم در برخی مناطق استان در این بازه زمانی به ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد رسید.

    بخش سرحد شیروان با گستره هزار و ۴۴ کیلومتر مربع، ۳۳ روستا، آبادی و ۲۶ دهیاری دارد که ۲ هزار و ۶۹۲ خانوار مشتمل بر ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در آن سکونت دارند.
    شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پر جمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *