×
×

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی اسفراین
جمعه پر حادثه دراسفراین

  • کد نوشته: 18316
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین امین کشوری در ارتباط با نقاط منجر به حادثه اظهار داشت: طی یک تصادف زنجیره ای که در محور مواصلاتی اسفراین _ جوین حدفاصل روستای «اتیمز» و عباس آباد حدود ساعت ۱۸ روز جمعه ، که به علت لغزندگی جاده روی داد، موجب مصدومیت۶ نفر شد.
    جمعه پر حادثه دراسفراین
  • تبلیغ هدفمند

    رییس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی اسفراین در خصوص جزئیات این خبر گفت: از صبح روز جمعه ۵ دی ماه ۹۹ با وجود لغزنده بودن سطح جاده ها به خاطر بارش شدید برف شاهد وقوع ۶ حادثه رانندگی همراه با ۱۵ مصدوم در محورهای مواصلاتی این شهرستان بودیم.

    جمعه پر حادثه دراسفراین

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین امین کشوری در ارتباط با نقاط منجر به حادثه اظهار داشت:  طی یک تصادف زنجیره ای که در محور مواصلاتی اسفراین _ جوین حدفاصل روستای «اتیمز» و عباس آباد حدود ساعت ۱۸ روز جمعه ، که به علت لغزندگی جاده روی داد، موجب مصدومیت۶ نفر شد.

    وی در ادامه افزود : در همین بین ۲ سانحه جاده ای دیگر نیز در محور اسفراین _ بجنورد در محدوده دوراهی روستای کلات به سمت گردنه پلمیس رخ داد که موجب مصدومیت ۲ نفر شد.

    رییس مرکز فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی اسفراین از وقوع ۲ تصادف در محورهای روستایی اسفراین نیز خبر داد و گفت: در تصادف ۲ خودرو سواری در محور روستایی کوشکی سه نفر مصدوم شدند و در حادثه واژگونی یک خودرو سواری در حوالی روستای چهل حصار نیز سه سرنشین این خودرو صدمه دیده و به بیمارستان منتقل شدند.

    کشوری با اشاره به مصدوم شدن یک عابر پیاده در ورودی شهر اسفراین افزود : تصادف یک خودرو با عابر پیاده در بلوار مدرس در ورودی شهر اسفراین نیز یک مصدوم برجای گذاشت.

    گفتنی است بارش برف از ظهر روز جمعه در شهرستان اسفراین آغاز و سبب اختلال در تردد جاده ای درون و برون شهری این شهرستان شد.

    لازم به ذکر است شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *