×
×

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی
انجام۷۲۴۹ماموریت توسط اورژانس خراسان شمالی

  • کد نوشته: 19496
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین دکتر نقی دولت آبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهار هزار و ۸۳۰ ماموریت در داخل شهرها انجام شد و ماموریت های جاده ای این مرکز نیز ۲ هزار و ۴۱۹ ماموریت بود.
    انجام۷۲۴۹ماموریت توسط اورژانس خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: اورژانس استان در ۹ ماه امسال هفت هزار و ۲۴۹ ماموریت انجام داد که یکهزار و  ۲۰۲ مورد آن مربوط به تصادفات بود.

    انجام۷۲۴۹ماموریت توسط اورژانس خراسان شمالی

    انجام۷۲۴۹ماموریت توسط اورژانس خراسان شمالی
    انجام۷۲۴۹ماموریت توسط اورژانس خراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین دکتر نقی دولت آبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهار هزار و ۸۳۰ ماموریت در داخل شهرها انجام شد و ماموریت های جاده ای این مرکز نیز ۲ هزار و ۴۱۹ ماموریت بود.

    وی خاطرنشان کرد: در طی این این ماموریت ها ۴هزار و ۷۲۸ مصدوم و بیمار به بیمارستان ها اعزام و ۲۲۲ نفر نیز در محل درمان شدند.

    وی افزود: از ابتدای سال تا کنون در تصادفات ۱۵ نفر جان خود را از دست دادند و در دیگر ماموریتهای اورژانس نیز ۱۳۱نفر فوت شدند.

    رییس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث خراسان شمالی میانگین رسیدن به بالین بیماران را در داخل شهر ۹ دقیقه و در جاده ها ۱۹ دقیقه  بیان کرد و افزود: در ۶ ماه گذشته ماموریت های تصادفی  اورژانس کاهش اما ماموریت های داخلی و غیر تصادفی با شیوع کرونا افزایش یافته است.

    وی خاطرنشان کرد: بیماری قلبی  و ضعف قوای بدنی بیشترین فراوانی را در بین ماموریت های غیرتصادفی داخل شهرها و جاده ها دارد به طوری که در این مدت اورژانس به یکهزار و ۹۰۶ بیمار قلبی در شهرها و جاده ها خدمات داده و سپس  بیماری های تنفسی و سقوط از ارتفاع بیشترین ماموریت های اوژانس بوده است.  

    دولت آبادی افزود: شمار تماس های منجر به اعزام نیرو در ۹ ماه گذشته هفت هزار و ۲۵۸ تماس بود و هم چنین ۲هزار و ۹۳۰ تماس اورژانس نیز به مشاوره ختم شد.

    وی تعداد تماس های مزاحمان را نیز ۲هزار و ۹۵۳ تماس در ۹ ماه گذشته بیان کرد.

    رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از انجام ۲۳ ماموریت از ابتدای سال تشکیل اورژانس هوایی تا کنون خبر داد و گفت: در طی این ماموریت ها ۱۴ مصدوم و بیمار به بیمارستان اعزام شدند و ۱۰ ماموریت هوایی نیز لغو شد.

    اورژانس هوایی خراسان شمالی شهریور ماه امسال راه اندازی شد.

    خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارد.

    این استان دارای نقاط سخت‌گذر کوهستانی است و از نظر حادثه خیزی نیز، به ویژه سیل و زلزله در شمار ۱۰ استان نخست کشور است.

    اکنون ۴۷ پایگاه امداد و نجات در خراسان استان فعال است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *