×
×

مشاور حقوقی دفتر حقوقی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای:
خدمات‌رسانی مدیران به مردم‌بامشاوره حقوقی‌ومالی

  • کد نوشته: 51321
  • ۱۴۰۲-۱۱-۰۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین، محمد اقبالی در دوره آموزش کاربردی کارکنان حقوقی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های گلستان و مازندران اظهار کرد: جلوگیری از انحراف خرج کردها و هزینه‌ها و نجات از بسیاری اتهامات و تخلفاتی که به مدیران و مجموعه وارد می شود با مشاوره های حقوقی کمتر می شود.
    خدمات‌رسانی مدیران به مردم‌بامشاوره حقوقی‌ومالی
  • تبلیغ هدفمند

    مشاور حقوقی دفتر حقوقی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: ترکیب مشاور حقوقی و مالی دغدغه های مدیران را کاهش داده و شرایط آنها را برای خدمات رسانی بهتر به مردم تسهل می کند.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین، محمد اقبالی در دوره آموزش کاربردی کارکنان حقوقی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های گلستان و مازندران اظهار کرد: جلوگیری از انحراف خرج کردها و هزینه‌ها و نجات از بسیاری اتهامات و تخلفاتی که به مدیران و مجموعه وارد می شود با مشاوره های حقوقی کمتر می شود.

    اقبالی ادامه داد: با تسهیل شرایط مدیران برای خدمات رسانی است که نقش مشاوره های حقوقی و مالی شناخته می شود.

    به گفته وی، با توجه به محدودیت ظرفیت های اجرایی سازمان برای کارشناسان حقوقی، توجه و حمایت از این بخش موجب دلگرمی و حمایت از آنان؛ ادامه مسیر حقوقی پرونده ها را راحت تر می کند. اقبالی در ادامه به بیان راهکارهایی برای کاهش صدور پرونده های قضایی پرداخت.

    معاون دفتر حقوقی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز در این دوره آموزشی حضور داشت. این دوره به مدت یک روز در شهرستان علی آباد برگزار شد.

    نویسنده: مهدی تقوی
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *