×
×

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان
جریمه۴۵۱میلیاردریال بازاریان متخلف گلستان

  • کد نوشته: 20085
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین حسین نجف‌زاده اظهار داشت: از مجموع این پرونده‌ها ۶ هزار و ۱۴۳ فقره در حوزه تخلفات کالا و خدمات، هزار و ۳۴۳ فقره در حوزه قاچاق کالا و ارز و هزار و ۲۲۲ فقره نیز در حوزه کالاهای سلامت محور (دارو و اقلام آرایشی و بهداشتی) بود.
    جریمه۴۵۱میلیاردریال بازاریان متخلف گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت که از ابتدای امسال تاکنون هشت هزار و ۷۰۸ فقره پرونده تخلف برای کسبه و بازاریان و واحدهای تولیدی و اقتصادی استان تشکیل شده که با بررسی آن متخلفان به پرداخت ۴۵۱ میلیارد و ۵۰۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

    جریمه۴۵۱میلیاردریال بازاریان متخلف گلستان

    جریمه۴۵۱میلیاردریال بازاریان متخلف گلستان
    جریمه۴۵۱میلیاردریال بازاریان متخلف گلستان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین حسین نجف‌زاده اظهار داشت: از مجموع این پرونده‌ها ۶ هزار و ۱۴۳ فقره در حوزه تخلفات کالا و خدمات، هزار و ۳۴۳ فقره در حوزه قاچاق کالا و ارز و هزار و ۲۲۲ فقره نیز در حوزه کالاهای سلامت محور (دارو و اقلام آرایشی و بهداشتی) بود. 

    به گفته وی از مجموع جرایم نقدی صادر شده توسط تعزیرات حکومتی گلستان از ابتدای امسال تاکنون، ۳۳۰ میلیارد و ۹۲۹ میلیون ریال برای متخلفان حوزه قاچاق کالا و ارز، ۱۱۶ میلیارد و ۴۱۹ میلیون ریال برای متخلفان حوزه کالا و خدمات و چهار میلیارد و ۱۵۳ میلیون ریال مربوط به متخلفان کالاهای حوزه بهداشت و سلامت استان بود.

    حسین زاده افزود: از مجموع پرونده‌های تشکیل شده در تعزیرات گلستان، ۳۰۰ پرونده حوزه قاچاق کالا و ارز، هزار و ۸۸ پرونده حوزه کالا و خدمات و ۵۱۹ پرونده حوزه بهداشت و سلامت این استان در اداره تعزیرات گنبدکاووس تشکیل و منجر به صدور رای شده است.

    به گفته وی حمل، نگهداری و فروش کالای قاچاق، دام زنده، چوب، سوخت، لوزام خانگی، نهاده‌های کشاورزی، پارچه، سیگار و اقلام بهداشتی از مهمترین موارد تخلفات پرونده‌های امسال حوزه قاچاق کالا در گلستان و گنبدکاووس است.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان همچنین با تاکید برضرورت هماهنگی و همراهی همه دستگاه‌های متولی حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ادامه داد: در قاچاق سوخت اکنون ۳۰ درصد گاز مایع در استان خارج از شبکه توزیع و مصرف در اختیار خودروها قرار می‌گیرد که خلاف قانون و تخلف است.

    حسین زاده افزود: با اینکه مسوولان متولی توزیع سوخت گاز مایع در گلستان وعده دادند از شهریور امسال توزیع این سوخت بین خانوارها در قالب کارت الکترونیکی صورت گیرد اما هنوز این امر محقق نشده است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *