×
×

استاندار گلستان
۱۹هزارو۵۰۰خیردرطرح آجربه آجرشرکت کردند

  • کد نوشته: 21877
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در جلسه «پویش مردمی ساخت مدرسه آجر به آجر» استان در راستای مشارکت خیرین خرد در ساخت مدرسه با اشاره به اهمیت ساخت مدرسه در استان اظهار کرد: خیرین خرد در کنار اعتبارات دولتی و خیرین کلان نقش تاثیرگذاری در گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی دارند.
    ۱۹هزارو۵۰۰خیردرطرح آجربه آجرشرکت کردند
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار گلستان با اعلام اینکه ۴ هزار و ۵۰۰ مدرسه در گلستان نیاز به بازسازی دارد گفت ؛ تاکنون ۱۹ هزار و ۵۰۰ خیر در طرح آجر به آجر شرکت کردند

    ۱۹هزارو۵۰۰خیردرطرح آجربه آجرشرکت کردند

    به گزارش بازار کسب و کار آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در جلسه «پویش مردمی ساخت مدرسه آجر به آجر» استان در راستای مشارکت خیرین خرد در ساخت مدرسه با اشاره به اهمیت ساخت مدرسه در استان اظهار کرد: خیرین خرد در کنار اعتبارات دولتی و خیرین کلان نقش تاثیرگذاری در گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی دارند.

    وی تصریح کرد: به ازای هر کلاس ۴ هزار و ۵۰۰ آجر نیاز است و اقشار مختلف مردم، کارمندان، بازاریان می‌توانند به نام عزیزان خود در ساخت کلاس درس مشارکت کنند.

    حق‌شناس خاطرنشان کرد: گاهی به دنبال انجام کار خیر و ثواب هستیم که مشارکت در ساخت مدرسه با حداقل هزینه یکی از این راه‌ها است.

    استاندار گلستان گفت: مدرسه‌سازی همچون دیگر اقدامات فرهنگی دیربازده است اما به عنوان سرمایه اجتماعی فعالیتی ماندگار است.

    حق‌شناس با بیان اینکه تاکنون ۱۹ هزار و ۵۰۰ خیر خرد در طرح «آجر به آجر» استان شرکت کرده‌اند، یادآور شد: گلستان رتبه پنجم کشور را در زمینه مشارکت مردم در طرح «آجر به آجر» دارا است.

    وی ادامه داد: ۴ هزار و ۵۰۰ کلاس درس در گلستان نیازمند نوسازی است و مشارکت خیرین نقش تسریع‌کننده در ساخت این کلاس‌ها دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *