مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:۹روستابا۳هزارخانوارو۱۲۰واحدصنعتی در ایام دهه فجرازنعمت گازبرخوردار می شوند.
×
×

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان
گاز رسانی به ۵۰روستای گلستان درسال آینده

  • کد نوشته: 22126
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۹
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:۹روستابا۳هزارخانوارو۱۲۰واحدصنعتی در ایام دهه فجرازنعمت گازبرخوردار می شوند.
    گاز رسانی به ۵۰روستای گلستان درسال آینده
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:۹روستابا۳هزارخانوارو۱۲۰واحدصنعتی در ایام دهه فجرازنعمت  گازبرخوردار می شوند.
    وی افزود: ۹۹۷روستادرسطح استان گلستان وجود داردوازاین میزان ۹۰۱روستا از نعمت گازطبیعی برخوردارهستندوگازرسانی به۱۳روستا دردست اقدام است.

    گاز رسانی به ۵۰روستای گلستان درسال آینده
    گاز رسانی به ۵۰روستای گلستان درسال آینده

    علی طالبی گفت:۱۰۰درصدشهرها و۹۸درصد جمعیت روستایی استان گلستان از گاز طبیعی بهره مند هستند.
    وی افزود:طرح گازرسانی به۲۵روستا در مرحله تنظیم و اجرا قرار داردو۱۶روستای زیر ۲۰خانواردراستان داریم که عملا نمی توانیم به این روستاها گازرسانی کنیم،همچنین ۱۴روستا نیز مشکل جابه جایی و کوچ دارند که قابلیت گازرسانی به این روستاها نیز درحال حاضر وجود ندارد.

    طالبی گفت:گازرسانی به ۵روستای جدیددرایام الله دهه فجر آغاز می شود و۵۰روستا را در سال آینده برنامه ریزی می کنیم که به بهره برداری واز نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.
    مدیر عامل شرکت گاز استان درپایان از مشترکین خواست تا در مصرف گاز صرفه جویی کنند ودر فصل سرد سال از لباس های مناسب استفاده کنند که مجبورنباشند شعله بخاری یاشوفاژرازیاد کنند.

    نویسنده: نرگس حسین زاده
    منبع: بازار کسب کار انلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *