مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: بخشی از نگرانی ها و دغدغه های تولید کنندگان کشور در زمینه فروش کالا در استانها کاهش می یابد.
×
×

کاهش دغدغه تولیدکنندگان در فروش کالا

  • کد نوشته: 22360
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۱
  • ۰
  • مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: بخشی از نگرانی ها و دغدغه های تولید کنندگان کشور در زمینه فروش کالا در استانها کاهش می یابد.
    کاهش دغدغه تولیدکنندگان در فروش کالا
  • تبلیغ هدفمند
    دغدغه تولیدکنندگان در فروش کالا کاهش می یابد
    کاهش دغدغه تولیدکنندگان در فروش کالا

    مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: بخشی از نگرانی ها و دغدغه های تولید کنندگان کشور در زمینه فروش کالا در استانها کاهش می یابد.

    اصغرنورالله زاده در نشست با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری انتخاب مفید در کرج اظهارداشت: درپی امضای قراردادی بین صندوق کارآفرینی و شرکت مفید در واقع بخش زیادی از نگرانی های تولید کنندگان کوچک و متوسطه کشور در زمینه فروش کالا و تولیدات کالا برطرف می گردد.

    وی خاطرنشان کرد: طبق این قرارداد بازارآنلاین عمده فروشی آرکارنو و خرده فروشی کافه کادو که هردو از مجموعه های بزرگ در زمینه فروش آنلاین می باشند، محصولات تولید شده را عرضه می کنند.

    وی بیان داشت: در قالب این قرارداد محصولات تولیدی بیش از یک میلیون تولید کننده کوچک و متوسطه و مشاغل خانگی را که از صندوق کارآفرینی امید تسهیلات دریافت کرده اند را به صورت مستقیم به خریداران داخلی عرضه می شود.

    وی تصریح کرد: کالاهای تولیدی ایران به تجار کشورهای همسایه و خریداران کشورهای روسیه، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و تاجیکستان عرضه می شود.

    نورالله زاده با اشاره به اینکه دراین نشست فرآیند تبیین راهبردهای پیشرفت درواحدهای تولیدی کوچک ، متوسط و مشاغل خانگی مورد بررسی قرار گرفت، اضافه کرد: برای اولین باراست که یک نهاد مالی علاوه بر ارائه تسهیلات مالی برای توسعه کسب و کار به افراد در راستای فروش تولیدات وام گیرندگان و تثبیت کسب و کار آنها اقدام می کند.

    وی ادامه داد: امضای این قرارداد درواقع برداشتن گام بلندی با مشارکت بخش خصوصی در راستای برطرف کردن مشکلات تولید و عرضه مستقیم کالاها به دست مصرف کننده است.

     مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید عنوان کرد: فروش تولیدات واحدهای کوچک به دلیل عدم توان رقابت با واحدهای بزرگ  و صاحب نام امکان با مشکلات مختلفی روبرو بود که این اقدام نقش موثری در رونق بازار فروش این واحدها و همچنین کوتاه کردن دست واسطه ها داشته باشد.

    وی تاکید کرد: آسیب شناسی و مطالعات لازم نسبت به مشکلات تولید کنندگان و تسهیلات گیرندگان از صندوق کارآفرینی مفید و همکاری با این شرکت صورت گرفت و ۵۵ میلیارد تومان برای اجرایی شدن این طرح همکاری اختصاص یافت.

    مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری انتخاب مفید نیز گفت: از این طریق کالا بدون دخالت دلالان و به قیمت مناسب و مستقیم به فروش می رسد.

    محمدرضا اسپرورین افزود: تولید کنندگان از فروش محصولات خود با این روش به صورت نقدی پول دسترنج خود را دریافت می کنند.

    وی تصریح کرد: در این بازار به فروشندگان کالا یک فروشگاه اختصاصی رایگان اختصاص می یابد تا محصولات خود را با قیمت های واقعی عرضه کنن

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *