×
×

پیروزی فولادسیرجان مقابل شهرداری گنبدکاووس

  • کد نوشته: 22613
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا تیم شهرداری گنبدکاووس این مسابقه را با قدرت آغاز کرد و ۲ گیم اول بازی را با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ و ۲۵ بر ۱۹ به سود خود به پایان برد اما در سه گیم بعدی با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۳ مغلوب تیم رده سومی فولاد سیرجان شد.
    پیروزی فولادسیرجان مقابل شهرداری گنبدکاووس
  • تبلیغ هدفمند

    تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال مردان کشور عصر روز دوشنبه با نتیجه سه بر ۲ مغلوب تیم فولاد سیرجان شد و در رده نهم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار گرفت.

    پیروزی فولادسیرجان مقابل شهرداری گنبدکاووس

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا تیم شهرداری گنبدکاووس این مسابقه را با قدرت آغاز کرد و ۲ گیم اول بازی را با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ و ۲۵ بر ۱۹ به سود خود به پایان برد اما در سه گیم بعدی با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۳ مغلوب تیم رده سومی فولاد سیرجان شد.

    شاگردان عظیم جزیده که هفته قبل موفق به شکست سه بر یک تیم لبنیات هراز آمل شده بودند در بازی روز نتوانستند به روند پیروزی خود ادامه داده و در نهایت با پذیرش شکست مقابل تیم سیرجانی به یک امتیاز این بازی بسنده کردند.

    تیم شهرداری گنبدکاووس با کسب یک امتیاز این بازی با ۲۶ امتیاز از ۲۱ بازی و کسب هشت برد و ۱۳ باخت در رده نهم جدول ۱۴ تیمی قرار دارد.

    دیدار بعدی تیم شهرداری گنبدکاووس روز چهارشنبه هفته جاری / ۱۵ بهمن/ با تیم آذر باتری ارومیه برگزار خواهد شد.

    لیگ برتر والیبال مردان کشور به دلیل شیوع کرونا به صورت متمرکز در تهران در حال برگزاری است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *