×
×

معاون بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت ایلام
انجام۶۰هزاربازدید از اصناف ایلام

  • کد نوشته: 22702
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین عزت الله عبدخانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این میزان بازدید در راستای وظایف ذاتی و به منظور نظارت و تنظیم بازار انجام گرفته است.
    انجام۶۰هزاربازدید از اصناف ایلام
  • تبلیغ هدفمند

    معاون بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت ایلام از انجام ۶۰ هزار بازدید از اصناف استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

    انجام۶۰هزاربازدید از اصناف ایلام

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین عزت الله عبدخانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این میزان بازدید در راستای وظایف ذاتی و به منظور نظارت و تنظیم بازار انجام گرفته است.

    وی افزود: بر اساس بازرسی های انجام شده ۶۰۰ پرونده تعزیری برای متخلفان تشکیل شده است.

    معاون بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت ایلام تاکید کرد: با وجود اینکه افراد متخلف حدود ۲۸۰ میلیارد ریال جریمه شده اند اما بررسی ها نشان می دهد که این میزان جریمه نتوانسته نقش بازدارنده ای داشته باشد.

    عبدخانی یادآور شد: تامین کالاهای اساسی وظیفه سازمان صنعت ، معدن و تجارت است اما برخی دلال ها در بازار و روند عرضه کالاها خلل ایجاد می کنند.

    وی اضافه کرد: هم اکنون این اداره کل برای نظارت بیشتر بر بازار از کمک بسیج اصناف نیز استفاده و سعی داریم تا التهابی در بازار ایجاد نشود.

    معاون بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت ایلام از اصناف و بازاریان استان خواست تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و انصاف در عرضه کالا در این شرایط اقتصادی همراه مردم باشند.

    عبدخانی به تداوم بازرسی ها و افزایش آنها در آستانه روزهای آخر سال و ایام عید تاکید کرد و گفت: فعالیت بازرسی همچنان تداوم دارد و هیچ اغماضی از متخلفان در بازار نخواهیم داشت.

    به گزارش ایرنا، بیش از ۲۲ هزار جواز صنفی در بخش های مختلف برای اصناف استان ایلام صادر شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *