×
×

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
انجام۱۴۵۸۳فقره بازرسی از بازار گلستان

  • کد نوشته: 52527
  • ۱۴۰۳-۰۱-۰۹
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛ در این جلسه درویش علی حسن زاده مدیر کل صمت اظهار کرد: در نتیجه بازرسی‌های مشترک بازرسین اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان و اتاق اصناف مرکز استان، تعداد ۱۱۶۰ فقره پرونده تخلفاتی به ارزش ۸۰ میلیارد ریال تشکیل و جهت ...
    انجام۱۴۵۸۳فقره بازرسی از بازار گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در نخستین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان گفت: از ابتدای اجرای طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ که از ابتدای اسفند ماه سال گذشته آغاز شده تا روز ششم فروردین تعداد ۱۴۵۸۳ فقره بازرسی مشترک از بازار استان انجام شده است.

    به گزارش خبرنگار کسب و کار آنلاین، نخستین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان در محل سالن جلسات شهید شعبان یوسفی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان برگزار گردید.

    در این جلسه درویش علی حسن زاده مدیر کل صمت اظهار کرد: در نتیجه بازرسی های مشترک بازرسین اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان و اتاق اصناف مرکز استان، تعداد ۱۱۶۰ فقره پرونده تخلفاتی به ارزش ۸۰ میلیارد ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

    وی در ادامه افزود: در این مدت تعداد ۵۳۰ مورد گزارش مرتبط با کالا و بازار از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان دریافت و ۲۰ پرونده قاچاق نیز در این مدت تشکیل شده است.

    حسن زاده گفت: علاوه بر این که بازرسین در دو نوبت صبح و عصر در سطح بازار استان حضور دارند، در ایام تعطیل نیز بصورت کشیک حضور داشته و بر بازار استان نظارت دارند.

    به گفته وی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور عمده تخلفات ثبت شده در این مدت بوده است.

    حسن زاده در پایان تصریح کرد: تعداد ۷۰۰ ناظر دستگاههای اجرایی عضو کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد خدمات سفر استان گلستان تا پایان نوروز در نوبت های صبح، عصر و شب بر بازار استان، رستوران ها و هتل ها، جایگاه های سوخت و غیره نظارت خواهند داشت .

    نویسنده: زهرا پائین محلی
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *