×
×

مدیرکل استاندارد گلستان
تعداد۸هزارو۸۰۰بازرسی استاندارد از فروشگاه‌های گلستان

  • کد نوشته: 52532
  • ۱۴۰۳-۰۱-۰۹
  • ۰
  •  به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛ سید مهدی حسینی اظهارکرد: نظارت بر مراکز عرضه و فروشگاه‌ها، یکی از وظایفی است که استاندارد به موازات کنترل خطوط تولید و نظارت بر کالاها در مبدا، اجرا می کند...
    تعداد۸هزارو۸۰۰بازرسی استاندارد از فروشگاه‌های گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل استاندارد استان گلستان از انجام ۸ هزار و ۸۰۰ بازرسی از واحدهای صنفی استان گلستان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

     به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛ سید مهدی حسینی اظهارکرد: نظارت بر مراکز عرضه و فروشگاه‌ها، یکی از وظایفی است که استاندارد به موازات کنترل خطوط تولید و نظارت بر کالاها در مبدا، اجرا می کند.

    وی افزود: تکلیف ما از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، برای نظارت بر واحدهای صنفی استان گلستان، ۷ هزار و ۵۹۵ بازرسی بوده است که عملکرد ما در این حوزه، ۸ هزار و ۸۰۰ بازرسی و تحقق ۱۱۵ درصدی برنامه محوله بوده است.

    حسینی گفت: همچنین استان گلستان از سوی سازمان ملی استاندارد ایران مکلف به اخذ ۳۰۵ نمونه کالا از بازار و آزمون این نمونه‌ها در سال گذشته بوده است که در این دو بخش نیز از برنامه محوله عبور، ۴۰۰ نمونه از بازار اخذ کرده و جهت آزمون به آزمایشگاه‌های اداره کل و همکار ارسال شد.

    دبیر شورای استاندارد گلستان با اظهار این مطلب که حدود ۶ نفر از کارشناسان اداره کل در انجام بازرسی از بازار دخیل هستند و این بازرسی‌ها اغلب یک نفره یا در تیم‌های دو نفره انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر نیروهای اداره کل، ۵ شرکت تایید صلاحیت شده همکار نیز با حدود ۱۲ بازرس، در انجام این بازرسی‌ها، با استاندارد همکاری می‌کنند.

    حسینی با اظهار رضایت از همکاری اصناف و فروشگاه‌ها در انجام بازرسی ناظران استاندارد، از سازمان صمت استان، فرمانداری‌ها و اصناف شهرستان‌ها نیز به خاطر این همکاری و توجیه واحدهای صنفی طی سالهای اخیر، قدردانی نمود.

    مدیرکل استاندارد گلستان تصریح کرد: در صورت مشاهده موارد مغایر با استاندارد در بازار، می‌توانند موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷ و یا پیامک ۳۰۰۰۱۵۱۷ به اداره کل استاندارد گلستان اطلاع دهند و یا اینکه شخصا با ارسال یک پیامک رایگان به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷، از اعتبار و اصالت علامت استاندارد درج شده روی کالا، اطلاع حاصل نمایند

    نویسنده: نرگس حسین زاده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *