×
×

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی
تحویل نخستین شناسنامه فرزندمادرایرانی بااتباع درخراسان شمالی

  • کد نوشته: 22817
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۶
  • ۰
  • معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی در این آیین اظهار داشت: اعطای شناسنامه ایرانی به فرزندان حاصل از ازدواج زن ایرانی با تبعه خارجی، توفیقی بود که به پیشنهاد دولت و به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.
    تحویل نخستین شناسنامه فرزندمادرایرانی بااتباع درخراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    نخستین شناسنامه فرزند حاصل ازدواج زنان خراسان شمالی با اتباع خارجی روز – چهارشنبه- در آیینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تحویل داده شد.

    تحویل نخستین شناسنامه فرزندمادرایرانی بااتباع درخراسان شمالی

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی در این آیین اظهار داشت: اعطای شناسنامه ایرانی به فرزندان حاصل از ازدواج زن ایرانی با تبعه خارجی، توفیقی بود که به پیشنهاد دولت و به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

    احمد برادران با بیان اینکه این فرایند ملاحظات کارشناسی خود را دارد، افزود: از تمامی دستگاه قضایی، امنیتی و ثبت احوال که گام موثری برای رفع این دغدغه برداشتند، سپاسگذاریم.

    ۱۰۰ درصد دانش آموزان اتباع خراسان شمالی به شبکه شاد دسترسی ندارند

    مدیرکل دفتر امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان شمالی نیز در این آیین اظهار داشت: ۱۰۰ درصد دانش آموزان اتباع خراسان شمالی که شامل ۸۲ نفر هستند فاقد تبلت و گوشی هوشنمد برای دسترسی به شبکه شاد هستند.

    حجت الله خانزاده با بیان اینکه اتباعی که بواسطه همسر ایرانی در استان ساکن هستند، ۱۰۹ نفر هستند، خاطرنشان کرد: امسال ۱۳۰ نفر از اتباع غیرمجاز در خراسان شمالی به کشور متبوع خود بازگردانده شدند.

    وی افزود: هچنین امسال صدور پروانه کار برای اتباع استان نداشته ایم و تنها هفت پروانه کار تمدید شده است.

    استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی به مرکزیت شهرستان بجنورد، در شمال شرق کشور واقع است.

    برخی از استان ها و شهرهای کشور به دلایل امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مناطق ممنوعه برای حضور اتباع بیگانه هستند که خراسان شمالی نیز از آن جمله است و سکونت اتباع افغان و عراقی در آن ممنوع است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *