×
×

استاندار گلستان
افزایش آمارازدواج درگلستان پس ازشیوع کرونا

  • کد نوشته: 22845
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، هادی حق شناس در آیین اهدای جهیزیه به زوج های جوان استان اشاره ای به آمار ازدواج امسال نکرد.
    افزایش آمارازدواج درگلستان پس ازشیوع کرونا
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار گلستان گفت که با وجود شیوع کرونا، تعداد ازدواج‌ در این استان نسبت به مدت مشابه قبل بیشتر شده و این روند همچنان رو به افزایش است.

    افزایش آمارازدواج درگلستان پس ازشیوع کرونا

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، هادی حق شناس در آیین اهدای جهیزیه به زوج های جوان استان اشاره ای به آمار ازدواج امسال نکرد.

    وی با تاکید بر ایجاد کارگروهی سه جانبه برای حل مشکلات زوج های جوان پس از ازدواج گفت :حمایت های مادی و معنوی از این افراد موجب قوام کانون خانواده می شود.

    در این مراسم ۲ هزار و ۵۰۰ قلم جهیزیه به ارزش بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال به ۴۴۱ زوج‌ جوان گلستان اهدا شد.

    استاندار گلستان همچنین امروز با هنرمندان و فرهیختگان سینما و تئاتر استان دیدار کرد.

    حق شناس در این دیدار گفت :هزینه در حوزه های فرهنگ و صرف منابع مادی و معنوی در این زمینه به پیشگیری از آسیب های اجتماعی منجر خواهد شد.

    وی افزود: اگرچه در حال حاضر محدودیت منابع مالی وجود دارد اما می توان با استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود و تدبیر لازم راهکارهای مناسبی برای حمایت از فعالان حوزه فرهنگی اتخاذ کرد.

    استاندار گلستان همچنین امروز از یک مرغداری صنعتی این استان دیدن کرد.

    این واحد تولیدی با ۵۲ نفر کادر فنی و متخصص، تولید کننده سالانه ۵۰ میلیون تن تخم مرغ است و ۲ میلیون جوجه ریزی در دوره های ۶۰ روزه دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *