×
×

وامرهم شورا بینهم

  • کد نوشته: 2324
  • ۱۳۹۸-۱۰-۲۹
  • ۰
  • ۲۴ الی ۳۰ دی ماه را هفته شوراها در آموزش و پرورش نامگذاری کرده اند، شورایی متشکل از مسئولین و مردم که با مشارکت و خرد جمعی در عالی‌ترین سطح تصمیم‌گیری با بهره‌گیری از همه منابع و امکانات و تجهیزات برای حل مشکلات و ترقی و پیشرفت مسائل تعلیم و تربیت است.
    وامرهم شورا بینهم
  • تبلیغ هدفمند

    ۲۴ الی ۳۰ دی ماه را هفته شوراها در آموزش و پرورش نامگذاری کرده اند، شورایی متشکل از مسئولین و مردم که با مشارکت و خرد جمعی در عالی‌ترین سطح تصمیم‌گیری با بهره‌گیری از همه منابع و امکانات و تجهیزات برای حل مشکلات و ترقی و پیشرفت مسائل تعلیم و تربیت است.

    وامرهم شورا بینهم
    وامرهم شورا بینهم

    از آنجایی که مقام معظم رهبری فرمودند: «هیچ نهادی بالاتر از آموزش و پرورش نیست» وظیفه همه در هر پست و مسئولیت این است که توجه ویژه به این نهاد مقدس داشته باشند .

    از همینجا از همه اعضای این شورا به ویژه فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش امام جمعه محبوب و عضو شورای آموزش و پرورش تشکر کنم.

    توجه شما عزیزان و مخاطبین نشریه کسب و کار را به چند نکته جلب می کنم ۱ تصمیمات این شورا با نگاه کارشناسی و بر اساس منویات مقام معظم رهبری و سند تحول بنیادین می باشد.

    ۲ مردم خوب آزادشهر مشارکت بسیار خوب و ارزشمندی را با آموزش و پرورش داشتند که مبلغ حدود ۳میلیار ریال میزان کمک های مالی و مشارکت مردمی که از طرف خانواده ها و اولیا به عنوان یک بال اصلی این نهاد بوده است .

    ۳ تشکیل منظم جلسات شورای آموزش و پرورش و با بیش از ۷۰ مصوبه کیفی موجب کسب رتبه برتر این شهرستان در استان گردید.

    ۴ همکاری و هماهنگی با دیگر دستگاه‌ها و نهادها به ویژه شهرداری ها در برنامه که علاوه بر اینکه منجر به جذب مبلغ ۲ میلیارد ریال گردید از امکانات وظرفیت های دستگاه ها استفاده شد.

    ۵ افزایش ارتباط با انجمن اولیا و مربیان با شورای آموزش و پرورش و برگزاری جلسات و همایش های مختلف در راستای آموزش اولیا مسیر را برای همدلی بیشتر هموار کرد.

    ۶ اهتمام جدی بر شناساندن شورا از صدا و سیما فضای مجازی چاپ بنر و پوستر چاپ کتاب مصوبات و… داریم که امیدواریم موجب افزایش جلب مشارکت و در نهایت رضایت خداوند باشد.

    نویسنده: قربان علی بذرافشان
    منبع: مدیر و دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *