×
×

مدیر مخابرات منطقه استان گلستان
پروژه فیبر نوری ۵۰۰ روستا آماده بهره‌برداری است

  • کد نوشته: 43294
  • ۱۴۰۲-۰۵-۲۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین، غلامعلی شهمرادی در نشست قرارگاه خبری شهید همدانی ویژه هفته دولت استانداری گلستان، اجرای این طرح‌ها را نتیجه توجه دولت سیزدهم به دسترسی همه شهروندان به اینترنت پرسرعت دانست و گفت: در این دولت تاکنون ۷۵۹ پروژه مخابراتی با بیش از هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در گلستان اجرا شد.
    پروژه فیبر نوری ۵۰۰ روستا آماده بهره‌برداری است
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر مخابرات منطقه استان گلستان با اشاره به تکمیل زیرساخت دسترسی به فیبر نوری در همه شهرهای استان گفت: زیرساخت اجرای فیبر نوری در ۵۰۰ روستای گلستان به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین، غلامعلی شهمرادی در نشست قرارگاه خبری شهید همدانی ویژه هفته دولت استانداری گلستان، اجرای این طرح‌ها را نتیجه توجه دولت سیزدهم به دسترسی همه شهروندان به اینترنت پرسرعت دانست و گفت: در این دولت تاکنون ۷۵۹ پروژه مخابراتی با بیش از هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در گلستان اجرا شد.

    وی به طرح های آماده بهره برداری گلستان در هفته دولت اشاره کرد و گفت: در این هفته ۲۱۹ طرح مخابراتی آماده بهره‌برداری است.

    مدیر منطقه مخابرات استان گلستان ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

    وی تبدیل سایت همراه اول به ۴G در ۹۴ نقطه و توسعه فیبر نوری شهری و روستایی را از جمله طرح‌های مخابراتی آماده بهره‌برداری گلستان برشمرد.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *