×
×

آغازبه کارنخستین مرکزتشخیصی درمانی قلب بجنورد

  • کد نوشته: 23479
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، رییس این دانشگاه گفت: مرکز تشخیصی درمانی قلب بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد، ۱.۵ سال پیش آماده شده بود که به دلیل شیوع کرونا، آغاز به کار آن به تاخیر افتاد و امروز با این عمل، فعالیت درمانی خود را آغاز کرد.
    آغازبه کارنخستین مرکزتشخیصی درمانی قلب بجنورد
  • تبلیغ هدفمند

     همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، نخستین مرکز تشخیصی درمانی قلب خراسان شمالی روز دوشنبه با انجام سه عمل موفق آنژیوگرافی بر روی بیماران، در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد فعالیت خود را آغاز کرد.

    آغازبه کارنخستین مرکزتشخیصی درمانی قلب بجنورد

    آغازبه کارنخستین مرکزتشخیصی درمانی قلب بجنورد
    آغازبه کارنخستین مرکزتشخیصی درمانی قلب بجنورد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، رییس این دانشگاه گفت: مرکز تشخیصی درمانی قلب بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد، ۱.۵ سال پیش آماده شده بود که به دلیل شیوع کرونا، آغاز به کار آن به تاخیر افتاد و امروز با این عمل،  فعالیت درمانی خود را آغاز کرد.

    دکتر سیداحمد هاشمی با اشاره به حضور متخصصان جراحی قلب و آنژیوگرافی در استان،  یادآور شد: این مرکز با مشارکت و مدیریت بخش خصوصی و با تعرفه دولتی به ارائه خدمات به متقاضیان خواهد پرداخت.

    وی با بیان اینکه تا ۲ هفته آینده شاهد جراحی قلب نیز در این مرکز خواهیم بود،  اظهار داشت: با راه اندازی این مرکز، نیازهای درمانی بیماران قلبی در استان تامین و از اعزام بیماران به خارج از استان جلوگیری می شود که هزینه های درمانی آنان نیز کاهش خواهد یافت.

    دکتر هاشمی ادامه داد: با راه اندازی این مرکز دسترسی به خدمات و اقدامات اورژانسی تسهیل شده و می توان امیدوار بود که مرگ و میر ناشی از بیماریهای قلبی در استان کمتر شود.

    خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد.

    در سال های گذشته هر ماه ۲۰۰ بیمار قلبی از این استان  به سایر استان ها اعزام می شدند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *