×
×

رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی
اهدا۱۲۵تبلت به دانش‌آموزان استثنایی خراسان شمالی

  • کد نوشته: 23636
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین علی متقیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و استانداری خراسان شمالی و در قالب طرح هدایت، تامین تبلت برای دانش آموزان بانیازهای ویژه استان در دستور کار قرار گرفت.
    اهدا۱۲۵تبلت به دانش‌آموزان استثنایی خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی گفت: ۱۲۵ دستگاه تبلت به ارزش بیش از سه هزار میلیارد ریال به دانش‌آموزان بانیازهای ویژه استان اهدا شد.

    اهدا۱۲۵تبلت به دانش‌آموزان استثنایی خراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین علی متقیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و استانداری خراسان شمالی و در قالب طرح هدایت، تامین تبلت برای دانش آموزان بانیازهای ویژه استان در دستور کار قرار گرفت.

    وی گفت: تبلت ها به مناسبت جشن پیروزی انقلاب اسلامی در اختیار مدیران مدارس قرار گرفته تا بین دانش آموزان توزیع شود.

    راه اندازی نخستین اتاق یادگیری حرکتی

    متقیان از راه اندازی اتاق یادگیری حرکتی برای اولین بار در این استان خبر داد و گفت: این اتاق با یک میلیارد ریال اعتبار در شهر بجنورد افتتاح شد.

    وی افزود: این اتاق برای استفاده دانش آموزان با نیازهای ویژه کل استان در زمینه های مختلفی از جمله اصلاح ساختار قامتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

    وی با اشاره به افتتاح پروژه  تجهیز اتاق اکوستیک و تربیت شنوایی در بجنورد گفت: برای این پروژه ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است و دانش آموزان با آسیب شنوایی به ویژه نوآموزان بدو تشخیص می‌توانند از خدمات با کیفیت تری  بهره مند شوند.

    افتتاح نمایشگاه 

    رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی گفت: همزمان با دهه فجر نمایشگاه و فروشگاه دست‌ساخته های دانش آموزان بانیازهای ویژه مدارس متوسطه حرفه ای استان افتتاح شد.

    متقیان اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی دانش آموزان با نیازهای ویژه به جامعه و افزایش حس خودباوری در این دانش آموزان گشایش یافت.

    وی گفت: در این نمایشگاه که در محل اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی برپا شده، دست ساخته های دانش آموزان با نیازهای ویژه مدارس متوسطه حرفه ای استان به نمایش گذاشته شده است.

    به گفته رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی، ۱۰۷ دانش آموز بانیاز ویژه ذهنی در هشت رشته مهارتی در پنج آموزشگاه متوسطه حرفه ای استان مشغول به تحصیل هستند.

    اهدای ۲۶ بسته تولید محتوا

    متقیان از اهدای ۲۶ بسته تولید محتوا برای مدارس با نیازهای ویژه استان خبر داد و گفت: این بسته های تولید محتوا با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان برای تهیه و تولید محتوا های آموزشی با کیفیت تهیه شده است.

    رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی افزود: ارزش این بسته ها بیش از ۲ میلیارد ریال است.

    سه هزار و ۲۳۳ دانش آموز زیر پوشش خدمات آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *