×
×

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی
ایران دردهه پنجم پیروزی توفنده تر ازگذشته گام برمی‌دارد

  • کد نوشته: 23716
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی، روز چهارشنبه در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: انقلاب اسلامی معجزه قرن است و هم اکنون به درختی تنومند تبدیل شده است و آنانکه خیال می کردند ۴۰ سالگی انقلاب را ایران نخواهد دید خیال باف بودند چراکه آنها خود رفتند اما انقلاب اسلامی مانده است و راه خودش ادامه می دهد.
    ایران دردهه پنجم پیروزی توفنده تر ازگذشته گام برمی‌دارد
  • تبلیغ هدفمند

    نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی شجره طیبه‌ای است که ریشه‌های آن در ۴۲ سال گذشته ثابت و شاخ و برگ آن در همه جا گسترده شده است و این انقلاب در دهه پنجم عمر خود توفنده‌تر از گذشته گام دوم خود را برمی‌دارد.

    ایران دردهه پنجم پیروزی توفنده تر ازگذشته گام برمی‌دارد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی، روز چهارشنبه در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: انقلاب اسلامی معجزه قرن است و هم اکنون به درختی تنومند تبدیل شده است و آنانکه خیال می کردند ۴۰ سالگی انقلاب را ایران نخواهد دید خیال باف بودند چراکه آنها خود رفتند اما انقلاب اسلامی مانده است و راه خودش ادامه می دهد.

    وی تاکید کرد: مردم ایران طی ۴۲ سال گذشته انقلاب خود را تنها نگذاشته اند، در زیر بمباران ها و هشت سال جنگ تحمیلی، باران، برف و سرما و امروز هم در شرایط کرونایی ملت بزرگ ایران بازهم به یاد شهیدانشان و خاطره انقلابشان آمدند تا بگویند ما انقلابی هستیم و خواهیم ماند و این مسیر را تا ظهور حضرت مهدی ادامه خواهیم داد.

    نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای با بیان اینکه منشور گام دوم انقلاب نقشه راه حکیمانه ای است که مقام معظم رهبری مسیر را در آن برای آینده ترسیم کرده اند، یادآورشد: خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی اهداف بلند انقلاب ماست که در گام دوم انقلاب به طرف آن حرکت می کنیم.

    وی تصریح کرد: منشور گام دوم انقلاب مهمترین منشور و نسخه راه انقلابی هاست و به همه توصیه می کنیم منشور گام دوم انقلاب را مطالعه کنند، آن که لازم است رهبری نسبت به گذشته، حال و آینده بیان داشته است.

    حجت الاسلام میرتاجدالدینی خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری آینده  در کشور گفت: انتظار ما این است که نامزدها برنامه خود را برخاسته از منشور گام دوم انقلاب بنویسند و به مردم ارایه کنند که چگونه می خواهند اولین دولت را در گام دوم انقلاب به اهداف و آرمانهای زمین مانده انقلاب برسانند

    وی تاکید کرد: نامزدهای ریاست جمهوری راهکارها و برنامه های عملیاتی خود را برای عینت بخشی به گام دوم انقلاب بیان کنند و مردم این انتظار را از دولت آینده دارند.

    نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای همچنین با اشاره به لزوم داوری درست و قضاوت منصفانه درباره انقلاب اسلامی گفت: همه واقعیت ها را باید ببینیم هرچند کاستی ها و مشکلاتی داریم اما هر کس نگاه محدود و جزئی داشته باشد قضاوت منصفانه در باره انقلاب نخواهد داشت.

    حجت الاسلام میرتاجدینی افزود: باید همه شرایط و واقعیت ها را دید همانطوریکه میان آنچه هستیم و باید باشیم  فاصله هست، میان آنچه بودیم و هستیم نیز فاصله بسیار است و اگر این را منکر شویم در حق انقلاب ظلم کرده ایم.

    وی خاطرنشان کرد: انقلاب ما در ۴۲ سال گذشته اصالت و شعارهای خود را حفظ کرده و از مسیر اصلی خود، آرمانها و اهداف و اصولی که امام راحل تببین کرده بود و مردم در راه آن شهید داده و فداکاری کرده بودند، منحرف نشده و این در کمتر انقلابی صادق است. 

    حجت الاسلام میرتاجدینی افزود: نه شرقی، نه غربی بودن از اصول ثابت انقلاب ما است که نه خدشه ای به آن وارد شده و نه کوتاهی شده است و انقلاب اسلامی با استقلال سیاسی خودش که مهترین دستاورد آن است و با مردمسالاری دینی به راه خود ادامه می دهد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *