×
×

میثاق مردم گلستان با انقلاب
خلق حماسه‌ای دیگر در پایتخت‌اقوام

  • کد نوشته: 51890
  • ۱۴۰۲-۱۱-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار آنلاین، ۴۵ سال از فریادهای آزادی ‌بخش ملتی که می‌خواست ضحاک زمانه را از تخت شاهنشاهی ۲۵۰۰ ساله به زیر بکشد می‌گذرد و امروز خورشید انقلاب در بلندای افق خود قرار دارد و تلالو آن باعث رشد و تکامل جوانه‌های امید در چله دوم انقلاب شده است.
    خلق حماسه‌ای دیگر در پایتخت‌اقوام
  • تبلیغ هدفمند

    مردم سرزمین پایتخت اقوام با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند دل در گرو انقلاب اسلامی دارند و نمی‌گذارند میراث امام خمینی(ره) طعمه گرگ‌های استعمار شود.

    به گزارش بازار کسب و کار آنلاین، ۴۵ سال از فریادهای آزادی ‌بخش ملتی که می‌خواست ضحاک زمانه را از تخت شاهنشاهی ۲۵۰۰ ساله به زیر بکشد می‌گذرد و امروز خورشید انقلاب در بلندای افق خود قرار دارد و تلالو آن باعث رشد و تکامل جوانه‌های امید در چله دوم انقلاب شده است.

    حتی نوجوانانی که چند دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دنیا آمده‌اند با دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بیگانه نیستند و این مهم نویدبخش آن است که در چله دوم انقلاب اسلامی سرسبزی و شادی بیشتری را در بوستانی که به برکت خون صدها هزار شهید به وجود آمده شاهد خواهیم بود.

    امروز ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۲ و یک ساعت قبل از شروع راهپیمایی شاهد جمع کثیری از مردم گلستان در میادین و خیابان‌ها بودیم که با نگاهی مملو از عشق و اقتدار در مسیر انقلاب اسلامی قدم گذاشته و پای کار انقلاب آمدند.

    حضور دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در سیل خروشان جمعیت بسیار چشم‌نواز بود، پیرمردان و سالخوردگان نیز همراه نوه‌های خود آمده بودند تا از آن دستی که علیه حکومت طاغوت گره شده و ایران را از چنگ دژخیمان زمانه آزاد کردند به نسل بعد خود بسپارند.

    مادران شهدا با عکس فرزندان شهید خود جلودار میدان بودند از شهدای دفاع مقدس گرفته تا اسوه‌های ایثار و مقاومت در سرزمین‌های سوریه که ما آن را مدافعان حرم می‌نامیم.

    امروز همه آمده بودند؛ از هر صنفی از دانشجو و دانش‌آموز گرفته تا کارگر و کارمند. حتی آن رزمنده‌ای که پایش را پشت میدان مین جا گذاشته بود هم آمده تا یک چیز را فریاد بزند و آن هم شعار همیشگی هر ایرانی یعنی «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» است.

    راهپیمایی حماسی امروز نشان می‌دهد دشمنان نمی‌توانند ذره‌ای مردم را دلسرد کنند. گلستانی‌ها در راهپیمایی امروز شعار «مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، ما در مسیر ایمان طوفان رود نیلیم، با همتی مضاعف در محو اسرائیلیم، ما پیرو حسینیم ذلت نمی‌پذیریم، انتقام شهیدان از اسرائیل می‌گیریم، ما ملت مقاوم چون مشت آهنین هستیم جز در ره شهیدان راهی نمی‌گزینیم» سر داده و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

    در شهر دارالمومنین گرگان نیز مردم از همان ابتدای صبح در میادین و خیابان‌های منتهی به راهپیمایی تجمع کرده و با حضور حداکثری خود اعلام کردند همچون حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن در انتخابات هم حماسه دیگری خلق می‌کنند و شعار «حضور و انتخاب ما ضامن انقلاب ما » سر دادند.

    راهپیمایی‌کنندگان ضمن خشنودی از چهل و پنج سالگی انقلاب اسلامی بر این نکته تاکید کردند که امروز ایران از توطئه‌های اکبر عبور کرده و برای حرکت به سوی آینده روشن به فکر سرنوشت خویش است و این مهم نوید بخش بهار سیاسی ملت ایران در ۱۱ اسفند خواهد بود.

    مردم شهرهای شرق گلستان نیز همانند سایر نقاط ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور در راهپیمایی۲۲ بهمن و سردادن فریاد استکبارستیزی و تاکید بر ایستادگی در مقابل ظلم و جور مستکبران، با آرمان‌های انقلاب اسلامی پیمان دوباره بستند.

    مشاهده اقوام و مذاهب گوناگون با مشت‌های گره کرده برای حمایت و همراهی همیشگی با انقلاب اسلامی،در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن گنبدکاووس، کلاله، مینودشت، آزادشهر، رامیان، گالیکش و مراوه تپه در شرق گلستان بار دیگر اتحاد ساکنان سرزمین رنگین کمان اقوام و همدلی آنان برای تقویت ایران اسلامی را به اثبات رساند.

    دختران و پسران دهه هشتاد و نودی در کنار پدران و مادران خود با در دست داشتن پرچم ایران و پلاکاردهایی با مضمون شعارهای انقلابی و سرداد فریادهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ۲۲ بهمن ماه یوم الله یوم الله، در بهار آزادی جای شهدا خالی، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده و ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است» در این رویداد سیاسی شرکت کردند.

    کودکان و نوجوانان این سرزمین با وجود اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی نقشی نداشتند اما شنیدن خاطرات و روایات ایثار و از جان گذشتگی جوانان دهه چهل و پنجاه برای به ثمر رسیدن این انقلاب از پدران و مادران و بزرگ‌ترها باعث شد برای بی نتیجه نشان دادن تلاش دشمنان در ایجاد ذهنیت منفی نسبت به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در صحنه حاضر شوند.

    اجرای حماسی گروه سرود دانش آموزی در کنار حمل پرچم چند صد متری جمهوری اسلامی بر دستان حاضران در کنار مادرانی با کودکان خردسال در آغوش گرفته و پیرمردان و پیرزنانی عصا به دست که خود از یادگاران انقلاب اسلامی هستند از جمله جذابیت های راهپیمایی ۲۲ بهمن در گلستان است.

    حتی عده ای از عزیزان گلستانی که به دلیل معلولیت و جانبازی امکان پیاده روی نداشتند هم با استفاده از ویلچر و یا به کمک فرزندان و دوستان خود در جمع راهپیمایان حاضر شدند زیرا حضور در چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را برای خود افتخاری مهم می‌دانند.

    لباس های رنگی اقوام حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن گلستان از ترکمن، بلوچ، ترک، سیستانی و قزلباش تا سایر قومیت ها در قاب دوربین رسانه ها، نمایش گوشه ای از وحدت و انسجام حاکم بر گلستان است و به برکت جهاد تبیین شکل گرفته برای معرفی دستاوردهای نظام با هدف امیدآفرینی هر روز بر این اتحاد و همدلی افزوده می شود.

    مردم با حضور خوددر راهپیمایی اعلام کردند که ملت ایران عاشقانه در کنار انقلاب اسلامی خواهد ایستاد و همواره پشتیبان این انقلاب خواهند بود و تحت هیچ شرایطی دست از حمایت خود از ولایت فقیه و رهبری برنخواهند داشت.

    مشارکت چشمگیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایانگر این مهم است که مردم ایران هیچ وقت گول تبلیغات دروغین دشمنان را نخواهند خورد و همیشه همراه انقلاب و رهبری هستند و بار دیگر با حضور پرشور در صحنه، مشت محکمی بر دهان استکبار از جمله آمریکا جنایتکار و همدستانش زدند.

    راهپیمایان با شعارهایی مانند الله اکبر خامنه‌ای رهبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده و استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، با آرمان های ارزشمند امام (ره)، شهدای انقلاب و دفاع مقدس تجدید بیعت کرده و به یاوه گویی استکبار و دشمنان پاسخ دندان شکن دادند.

     

    نویسنده: مهندس حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *