×
×

۷٫۵درصدرشدبودجه ورزش نسبت به سال۹۲

  • کد نوشته: 23839
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین جمشید تقی‌زاده در گرگان اظهار داشت: اعتبار ورزش قهرمانی و همگانی کشور در ابتدای فعالیت دولت۶ هزار میلیارد ریال بود که این میزان به ۴۵ هزار میلیارد ریال برای سال آینده افزایش یافت.
    ۷٫۵درصدرشدبودجه ورزش نسبت به سال۹۲
  • تبلیغ هدفمند

    معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با یادآوری نگاه ویژه دولت برای توسعه فعالیت‌های ورزشی گفت: بودجه ورزش کشور در سال آینده نسبت به سال ۹۲ حدود ۷.۵ برابر رشد را نشان می‌دهد.

    ۷٫۵درصدرشدبودجه ورزش نسبت به سال۹۲

    ۷٫۵درصدرشدبودجه ورزش نسبت به سال۹۲
    ۷٫۵درصدرشدبودجه ورزش نسبت به سال۹۲

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین جمشید تقی‌زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا در گرگان اظهار داشت: اعتبار ورزش قهرمانی و همگانی کشور در ابتدای فعالیت دولت۶ هزار میلیارد ریال بود که این میزان به ۴۵ هزار میلیارد ریال برای سال آینده افزایش یافت.

    وی با یادآوری دستاوردهای دولت در ورزش کشور، یادآور شد: انتظار داریم در سال آینده نمایندگان مجلس هم سهم ویژه‌ای برای ورزش و جوانان در نظر بگیرند تا بتوانیم بخشی از پروژه‎های نیمه‌ تمام ورزشی را تا پایان دولت به اتمام برسانیم.

    معاون وزیر ورزش و جوانان با یادآوری این که تعداد اماکن ورزشی کشور از ۴۱ هزار مکان در سال ۹۲ به ۶۰ هزار مکان در زمان حاضر رسیده است، گفت: توجه ویژه دولت به ورزش روستایی سبب شد تا تعداد خانه‌های ورزش روستایی از ۷۰۰ خانه به پنج هزار واحد افزایش یابد و بستر فعالیت ورزشی برای همگان بیش از گذشته فراهم باشد.

    وی در ادامه به بخشی دیگر از خدمات ارائه شده در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: لایحه جامع نظام باشگاه‌داری که در دولت در حال بررسی است موجب تحول بنیادین در نظام ورزشی به خصوص باشگاه‌داری بخش خصوصی خواهد شد.

    معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در خصوص آخرین وضعیت خصوصی‌سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: کارهای مهمی در بخش مقدمات واگذاری ۲ شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس و استقلال انجام شد که از آن جمله می‌توان به شفاف سازی مالی، حقوقی، اموال و املاک اشاره کرد.

    تقی‌زاده افزود: در این خصوص تاکنون ۷۲ جلسه با همراهی خصوصی‌سازی و عوامل و کارشناسان و متخصصان ورزش انجام شد و چند روز قبل آخرین مجامع این ۲ شرکت برگزار گردید که با توجه به شرایط موجود پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری از طرق فرابورس مقدمات این واگذاری‌ و ورود به بورس فراهم شود.

    وی در خصوص تاثیر کرونا بر حوزه ورزش گفت: خسارت کرونا به این حوزه ۸۰ هزار میلیارد ریال برآورده شده که بخشی از این خسارت از طریق تسهیلات و کمک به باشگاه های ورزشی جبران شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *