×
×

مدیر مخابرات گلستان
توسعه شبکه همراه‌اول درگلستان

  • کد نوشته: 23927
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۵
  • ۰
  • مهندس شهمرادی در نشست خبری با خبرنگاران بیان کرد:رویکرد مخابرات توزیع عادلانه ارتباطات است که این پروژه هابا محوریت تقویت اینترنت در اقصی نقاط استان اجرا و برخی از پروژه ها در حوزه اینترنت پر سرعت همراه اول و فیبر رسانی به سایت های مختلف استان است.
    توسعه شبکه همراه‌اول درگلستان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر مخابران منطقه گلستان در جمع خبرنگاران  ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و یاد شهیدان گفت:در ایام الله دهه فجر ۱۲۴ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۲۱۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

    توسعه شبکه همراه‌اول درگلستان

    مهندس شهمرادی در نشست خبری با خبرنگاران بیان کرد:رویکرد مخابرات  توزیع عادلانه ارتباطات است که این پروژه هابا محوریت تقویت اینترنت در اقصی نقاط استان اجرا و برخی از پروژه ها در حوزه اینترنت پر سرعت همراه اول و فیبر رسانی به سایت های مختلف  استان است.

    وی افزود: طرح تحول و توسعه شبکه همراه اول که از مطالبات جدی مردم است در استان گلستان کلید خورد.

    مدیر مخابرات استان گلستان تصریح کرد: با هدف تامین سایت جدیدو یا ارتقاء سایت  های موجود ۴۰۰ سایت همراه اول که ۱۵۰ سایت به سرانجام و ۲۵۰ سایت دیگر در فاز اجرا قرار دارد که تا پایان  سال آینده اتمام و این کار بزرگ می تواند تحول بزرگ اینترنتی در استان را رقم زند.

    مهندس شهمرادی با اشاره به تحت الشعاع قرار گرفتن تمامی اصناف به دلیل همه گیری ویروس کرونا گفت:مصرف اینترنت با وجود این بیماری سه برابر شده است و علی رغم مشکلات پیشروی که مخابرات داشت در حوزه کیفیت اینترنت از استانهای برتر کشور و در حوزه رضایتمندی ما دارای جایگاه خوبی قرارهستیم.

    وی در ادامه ضمن بیان اینکه سرقت کابل های مخابرات در استان معضل بزرگ و مختل کننده ارتباط مردم است ، خاطر نشان کرد:از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳ میلیارد تومان سرقت کابل مخابراتی داشتیم واین مسئله درکنار ضرر مادی به شرکت ، امنیت مردم در همه ابعاد به خطر می افتد که به دنبال آن باعث نارضایتی اجتماعی است.

    مدیر مخابرات گلستان افزود: لذا از مسئولین و همه مردم انتظار داریم برای حل معضل سرقت کابل به مخابرات کمک کرده و باید بدانیم که سرقت تجهیزات مخابراتی یا برق تنها ضرر مادی متوجه مانیست بلکه سرقت امنیت و. آرامش و سلامت، مردم است.

    مهندس شهمرادی در انتها گفت:ما به رسانه باور داریم و و ارتباط با رسانه ها را یک فرصت می دانیم.رسانه ها می توانند کمک کننده مخابرات در نهادینه کردن فرهنگ بهرهمندی درست از این امکانات باشند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *