×
×

بخشدار مرکزی شهرستان مرزی راز و جرگلان خراسان شمالی
صدورنخستین مجوزفعالیت سمن‌هادررازوجرگلان

  • کد نوشته: 24067
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین علی مقیمی روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: تاکنون در خصوص فعالیت سازمان های مردم نهاد در بخش مرکزی این شهرستان مرزی ۲۳ مجوز صادر شده است و این روند ادامه خواهد داشت.
    صدورنخستین مجوزفعالیت سمن‌هادررازوجرگلان
  • تبلیغ هدفمند

    بخشدار مرکزی شهرستان مرزی راز و جرگلان خراسان شمالی گفت: نخستین مجوز فعالیت سازمان‌های مردم نهاد با هدف بهره‌مندی از ظرفیت این نوع تشکل‌ها در توسعه پایدار صادر شد.

    صدورنخستین مجوزفعالیت سمن‌هادررازوجرگلان خراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین علی مقیمی روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: تاکنون در خصوص فعالیت سازمان های مردم نهاد در بخش مرکزی این شهرستان مرزی ۲۳ مجوز صادر شده است و این روند ادامه خواهد داشت.

    بخشدار مرکزی راز و جرگلان با اشاره به اینکه بیشتر اعضای این نهاد ها جوانان هستند، خاطرنشان کرد: همانگونه که مشارکت های مردمی نقش موثری در حوزه سلامت و مبارزه با کرونا داشته است، این سمن ها نیز بازوان دستگاه های اجرایی در مشارکت های مردمی و انتخابات پیش رو خواهند بود.

    مقیمی در ادامه با اشاره به تصویب ۲۱ طرح توجیه اقتصادی برای روستاهای بخش مرکزی در کمیته ملی وام های دهیاری، تصریح کرد: در حال حاضر پنج طرح مربوط به پنل های خورشیدی در مرحله انعقاد قرار داد است و طرح احداث تالار نیز در مرحله واگذاری زمین است که برای هر یک از طرح ها، بسته به نوع طرح بین یک تا هفت میلیارد ریال تسهیلات تعلق می گیرد.

    شهرستان مرزی ۷۰ هزار نفری راز و جرگلان که در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شمال بجنورد واقع است، سه بخش و ۶ دهستان دارد و ۸۵ درصد جمعیت این منطقه روستایی هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *